Naaltje schreef:Mooi cross resultaat!
ja ging heel goed alleen de dressuur niet zo maja
eefielover schreef:Askazita: Waarom telde je parcoursje niet mee dan? T klinkt wel alsof je een fijne dag hebt gehad!
ze telden alleen de dressuurpunten en die van de cross samen en wie daar het hoogste had was 1e.
volgende week gaan we misschien even bij iemand kijken die paarden beleerd voor de kar,
en als het wat is gaat asmiro daar binnenkort heen

Of van ruitenwissers die aan/uit gingen, of van een poesje wat door de bak heen liep met een indoorwedstrijd

maar zou t eerlijk gezegt wel leuk vinden als je een keertje bijleest/op andere reageert. Niet gemeen bedoelt hoor!! valt me alleen erg op de laatste tijd

.. vond hem zo mooi mijn vriend wou nog iets voor me kopen voor mijn verjaardag en dit is misschien wel erg leuk om te krijgen omdat ik hem zo speciaal vond, maar ben een typ die daar niet om gaat vragen hij moet er zelf mee komen en anders vind ik het ook helemaal niet erg, cadeau's voor mijn verjaardag hoeft niet er zijn vind ik veel leuker.

nou moet ik bekennen dat er ook echt geen plek voor 'm is hier, maar ik wil zo graag 'n beestje om voor te zorgen