Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tine10 schreef:Jeetje Jenkins.... weet even niet wat ik moet zeggen. In ieder geval voor jullie beide een hele dikke![]()
Vast een gekke vraag hoor, maar heeft hij er zelf last van? Voor zover ik weet zijn het bultjes, toch? Jeukt het, doet het pijn? Sorry, maar ik weet er weinig vanaf.
; al stofzuigend (dit is iets wat we aan de longe proberen te berijken, maar nu deed ze het spontaan ook voor de kar), en, ze ging door de plassen
.
Gekke pony.
dat had ik gisteren

zou er verder ook niets over weten..
.. heb vast nog wel een oude foto ook.
..Tum is erg leergierig en was op het einde ook aan het kauwen en likken (begreep dat dit goed is?)
.
.
koor gegaan, erg leuk vooral met Kerst
en nu zit hij op gitaar. Want ze kunnen pas met 8 jaar (heb ik begrepen hoor) een muziekinstrument kiezen. Dus wij zitten elke avond tussen de toonladders
Op school hebben ze nu blokfluitles. Zo scheterig als een hele klas tegelijk een liedje blokfluit, of jongens fluiten, meisjes zingen of andersom
.. vriendin van me is er al een tijdje mee bezig ik zal is vragen of ze mij is wil helpen. Ik ben met longeren erg druk met me stem en zweep en vind dit een mooie oplossing om rustiger te blijven. Krijg nu echt een superband met tum, hij wil de hele dag met me kroelen 

(rechts, die door dids een keer uit de kom gesleurd is) terwijl ik eerst na een rondje mennen niet eens meer een glas drinken kon oppakken met rechts
Citaat:dat ze miss wel zelf weg zouden gaan...
Was toen bij Simba ook zo, wil je foto's laten maken op de kliniek? Weet je wel wat dat kost en dat voor zo'n kleine pony? Net alsof dat wat uitmaakt. 

hoor net van 'n vriendin dat mn paard lekker in de wei lag, maar intussen gras aan het pitsen was
ben je dan een lui varken of niet?