Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en terugweg geen treinen naar Rotterdam (ja volgens dienstregeling 2 intercities per uur, maar die zijn uitgevallen
dus nu via Den Haag Centraal naar Rotterdam, kost me een uur extra reistijd.assie schreef:Mijn vriend heeft gisteren een mentrailer gekocht. De vorige was rot en hebben we teruggebracht, deze is wel echt goed.
Nu wil ik er dit weekend natuurlijk meteen op uit. Hebben jullie leuke buiten-men-tips? Ik zoek iets binnen een straal van 50 km vanaf Groningen

goed gereden & strak getimed zeg.

Hij deed het goed hoor (denk ik), maar je inwerking is toch anders. Sam is heel gevoelig voor persoonlijke ruimte enzo.
zeker als ze bewegen
maar eigenlijk heel braaf, ze wordt wel 2x zo groot als ze iets ziet maar blijft goed bij me en goed luisteren.
. Maar andere onderdelen duidelijke verbeteringen. Springen ging ook super..... tot ze samen onderuitging. Man wat schik je je dan te pletter. Gelukkig alles goed afgelopen. Sam gleed weg, kwam niet omdat ze (zoals wel eens gebeurt op de rechterhand) te hard ging of zo. Ze zullen wel flink stijf zijn morgen, maar verder dan dat is er niets kapot. En gekke is dat zoonlief nu meer vertrouwen heeft. Sam reageerde zo super, bleef toch eigenlijk heel rustig ook al hing hoofdstel er naast (zat nog vast via martingaal). Zoonlief wilde ook perse parcours afmaken (dat mocht gelukkig ook). Buiten de val om had hij een foutloos parcours, wat heel netjes, gecontroleerd werd gereden. Ik heb ervan genoten, behalve die val dan.
hussenweer!
Wat erg van LS-foto's, schrik daarvan als je zo jong bent, hopelijk heeft ze nu haar rust gevonden, maar wat vreselijk om je nabestaande zo achter te laten.......zo erg.
gisteren voor de tweede keer op buitenrit geweest, het enige wat eng was, dat was de boskabouter die ineens achter hem stond en boe riep
klein sprintje, maar staat zo weer stil....zucht een keer en niks aan het handje

morgen of vanavond poging 2 ,even machine lenen van mijn koetsenmaker