Hi heb bijgelezen maar beetje
dus geen samenvatting of veel terug van mijn kant
Vanochtend die psych-fysio was daarna compleet gevloerd, twee uur geslapen en niet meer naar pony's geweest durfde het niet aan.
Volgens de deskundigen ben ik wel ernstig burn out of hoe je het ook maar wilt noemen .... minstens 12 weken onder de pannen. Dan is het overigens al weer grote vakantie
Schrok er wel van, van die 12 weken...
@Jeskim ik hoop ook echt dat ik er wat mee kan... ik moet eerlijk zeggen dat ik nu niet weet of ik geschikt ben voor het werken op de manier waarop ik het de afgelopen 2.5 jaar heb gedaan. Daarvoor werkte ik als ZZP'er, vrij lange tijd, is toch hele andere positie. Maar goed, eerst maar wat beter worden kan nu vrijwel niets eigenlijk. Ben wel eens moe geweest maar dit is een andere dimensie zeg maar.
Had voor volgende week Boszicht gereserveerd, wilde daar met Ollie heen tijdens de driedaagse die ik bij de universiteit zou hebben. Maar die 3-daagse gaat nu uiteraard niet door. Dus gevraagd of we de week erop terecht konden, voor gewoon vakantieweekje... dat kan, helemaal top. Manlief brengt ons dan heen en haalt ons weer op. Zoonlief had er ook echt zin in, vond het een geweldig plan. Grappig he.
Nu nog inkopen doen voor verjaardag van zoon morgen, overmorgen is mijn moeder jarig gaan we heen (=Groningen op en neer). En dan heb je natuurlijk Paas zondag en maandag. Jeetje..... vind dat inkooptechnisch gezien een hele puzzel
krijg het ook niet op een rijtje dus manlief moet morgen / zaterdag maar de winkels in anders zitten we vast halverwege de Pasen op droog brood of zoiets.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-04-14 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt