[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:47

Ollie1 schreef:
@Baudy, we kunnen meeten daar .... mensport hal ? ffies telefoonnummers pb-en kunnen we sms-en....

goed plan!!

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:16

dat ziet er gaaf uit naald!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:35

@ ollie en baudyh hoe is equitana? Is het leuk en wat is er allemaal voor ons menners te beleven?

Zit een beetje te twijfelen om te gaan.

@ aks mooi halster zeg !!!!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:41

hoi hoi, kruipt ook onder steen weer uit. Ips, vele knuffels vanuit hier
aks mooie set.
verder beken heb niet terug gelezen

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:42

hier druk met van alles ook ivm Het Trail Team van Bicci. Zei even voor de schermen en ik achter de schermen zeg maar.
drukjes met werk en gezinnetje. Nog hoop spulletjes voor het goede doel te koop. Binnenkort ook halsters etc. in de set.
vhu, zag laatst ook rijset van je voorbij komen. Volgens mij hebben wij hetzelfde borsttuig :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:03

@Maisie, ik vind het geweldig en verheug me er ontzettend op :j *\o/* . Wij gaan wel op een doordeweekse dag ivm de drukte. ;)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:03

Maisie schreef:
@ ollie en baudyh hoe is equitana? Is het leuk en wat is er allemaal voor ons menners te beleven?

Nou echt speciaal voor menners is er meestal niet zo heel veel.Ik ben meer van overal lekker standjes kijken.En koopjes jagen.
Het is gewoon echt een grote beurs.Je hebt wel 1 dag nodig om die helemaal over te slenteren. Gewoon lekker een dagje uit.
Er worden ook shows gegeven hoor.Ook echt hele mooie in de avonden maar daar ga ik nooit heen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:03

Ik zit me te verdiepen in kur muziek.Maar nog altijd geen idee.Ik wil te perfect denk ik.PPFFFF

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:10

@Baudyh, dat wilde ik ook...alleen op de dag van uitvoering gaat het nooit zo als je het graag zou willen :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:10

Hi there zoooo twee dagen overleefd, zoonlief weer thuis en nu de rest van de week nog (plus volgende week is manlief ook nog weg maar gaat zoonlief weer naar school, scheelt toch al wel weer veel geregel). Moest vandaag van 09.00 - 13.00 uur vergaderen en van 13.30 - 17.00 uur college geven. Ik was echt compleet gesloopt toen ik naar huis reed %) maar nu weer aardig bijgekomen :)
Wel een supergaaf college gegeven over cultuurmanagement, studenten waren muisstil, als ze wat zeiden stelden ze goede vragen of gaven echt goede antwoorden / ideeen en bleven met aandacht erbij, dat is kicken als docent zeg maar :7 maar ook soort topsport.

Lieve stalgenoot heeft Ollie eruit gezet en stalletje gedaan dus da's wel weer fijn.
Goede antwoorden en tips gekregen over combi western - mennen, ook per pb +:)+

Equitana wilde dat ik het zou kunnen maar ik trek zoiets niet qua mensenmassa maar ook qua slenteren langs standjes e.d. dan kun je me nog een week lang aan de aspirine zetten.

Wat een prachtige set Aks, echt mooi!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:03

Jeejtje net uur lang bodyattack gedaan, ben gesloopt!! Lekker douchen en naar bed, vandaag en morgen word sil gelukkig goed verzorgd.

Vhu ook drukke dagen! Grappig om een ervaring vanuit het docenten perspectief te lezen!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:56

Ik ga donderdag en vrijdag met een vriendin naar equitana. Zin in!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 08:46

Goedemorgen

Straks eindelijk even mijn kur rijden en klokken. Heb de bodem helaas gisteren niet meer kunnen vlakken (accu van tractor was helemaal leeg), dus kan hem nog niet exact klokken, want 1 hoek is nog niet goed (zitten geulen van tractorbanden in), maar dan heb ik een idee.

Vanmiddag springles in de nieuwe bak. Wordt wel gezeul met materiaal, maar goed, hebben we wel meer de ruimte :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 08:59

Goedemorgen allemaal....
Rustig hier.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:03

Mogge, we staan op de voorpagina in uitgelicht....ik denk dat Gem hier meer van weet :P

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:07

Maar ollie het zijn wel prachtige foto's, dus niet zo gek hoor.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:08

:D _O- , het groene monster heeft hier nou eens helemaal geen schuld aan! Maar het komt me wel goed uit O:) :D . Ja joh.... die teamleden, tig handen op één buik 8-)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:51

Gem het groene monster.. ;)
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:56

goeiemorgen

ipsilonka lekker naar equitana :), en een dikke :(:) voor pony en jou

VHU lekker les gegeven en nog in een planningscrisis :=

Ik ga zo naar tal fietsen. 't is hier grijs, maargoed. Dids halstertje passen. En meteen een rondje stappen in 't bos, gauw :) En dan weer naar huis/bieb voor studie :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:57

Heejjjeee, wil jij geen foto's uit mijn familie-album plukken?? :')

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:47

haha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:44

Citaat:
Ik ga zo naar tal fietsen.
Ik neem aan naar stal en niet naar Tal(lechie) :D

Net met Rembrand de kur geoefend en geklokt. Ik kom op ongeveer 4.50 minuten. Is niet helemaal zuiver geklokt, want ik moest het zelf doen en dan begint klok eerder te lopen en je zet hem later pas stil. Ik vond de proef nog rommelig. Weet nu niet of dit kwam omdat ik de proef niet goed heb samengesteld of omdat ik paard nog niet genoeg voor elkaar had.

Vrijdag proberen of manlief even kan kijken en klokken.

Nu maar weer uitmesten. bleh, helemaal geen zin in.

Gekke Thabor ging als een idioot sprintjes trekken naast de bak toen ik met Rembrand aan het rijden was. Op gegeven moment ging Amerigo ook nog even leuk meedoen. Maar goed dat Rembrand zich daar weinig van aantrekt. Het zorgde wel voor iets minder concentratie, maar hij ging niet mee scheuren ofzo, gelukkig

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:05

Zo jij bent dus ook al lekker bezig geweest Tine. Paar keer oefenen en timen en puntjes op de i zetten wordt de Kur vast super mooi :j gekke beesten dat ze dan mee gaan rennen alsof ze de wagen nooit zien :roll:

Aks naar stal :brr: 't is koud ... ben heel benieuwd hoe het setje staat *-:)

Ga zo je topic even bekijken Ollie! Voelt leuk he op uitgelicht staan, had ik toen ook met die herfstrit met Bente. En kijkje in Gem's familie album :+

Hier echt helemaal blij en tevreden :D vanochtend ook al vroeg naar stal, pony even gelongeerd daarna sleepje erachter, ging weer erg braaf en goed. Het was zwaar want zand was erg los en er waren enorm veel kuilen (nu dus niet meer bak ligt er weer *D bij) Had tweewieler klaargezet om als ik het goede gevoel had hem er even achter te hangen om boel af te kunnen stellen en te oefenen met inspannen. Zo gedacht zo gedaan. Olympia was zo braaf <3 . Bleef keurig staan met erachter hangen, afstellen, tuig op maat maken enz. Paar keer erachter en weer los gemaakt wat met lamoen gerammeld enz maar het deed haar niets.

Was eerst bang dat de tweewieler te krap zou zijn met het lamoen of niet groot genoeg (onzin natuurlijk bij Crazymel past het ook prima en Wish is wat groter en langer dan Ollie), maar dat was helemaal niet zo, 't ziet er mooi uit.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:18

supermooi vhu, dat ollie het zo goed oppakt.
Fijn dat het slepen ook zo goed gaat, dat zegt een heleboel !

ollie voorop de pagina..supergaaf.
gem,..wat een mooie familiefoto :=
Tine al weer aan de slag geweest, super.

Hier ook kort stukje getraind, de km worden nu steeds minder, aftrainen omdat ze van de zomer lekker vakantie hebben de hele zomer, haha..
maar het ging niet je van het....eagle had hondenbrokken in zijn oren denk ik..maf dier..maar geeft niets..het is voor ons allemaal nog een leerproces.. _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:26

Bianca: alweer aan het afbouwen voor de warmte komt. Jammer he?
VHU: goed bezig geweest met Ollie. Super dat ze het zo goed oppakt.

Ennuh, Thabor ging niet gek doen omdat de wagen eng is ofzo (op tractor reageren ze ook niet, ja als ze gek willen doen, maar niet dat ze hem eng vinden). Maar hij was echt Rembrand aan het uitdagen. Ben ik even blij dat hij daar niet op inging.