Frensie schreef:@ Poeltje; leuke pony's! Hoe oud zijn ze?
De ene is 1, de andere 2. Zijn van dezelfde ouders.
tallechie schreef:Poeltje dan zie ik je in gersloot... ga daar met nieuwe groom starten, is om te testen, als dit goed gaat gaat ze het hele seizoen mee en hoeft mijn vader niet meer, daar zal hij blij om zijn, lichamelijk kan hij echt niet meer.
GA maar weer aan de studie.
Wat leuk! Zien we elkaar een keer in het echt. Hoelaat moet je starten? Gersloot is een mooie marathon, wel een grote waterbak (al is er ook een alternatief waar je geen natte voeten voor hoeft te halen, alleen heel erg om) Succes met de studie.
... 2 vrienden van je vader in zo'n korte tijd
... morgenavond extra werken, woensdag werken, donderdag mag ik meedoen met het ouderkind toernooi op de voetbal
, vrijdag werken, s avonds parcours verkennen, zaterdag oefenmarathon en zondag dressuur/vaardigheid in Rhoon
en tussendoor nog boodschapjes doen, pony beweging geven en alle overige huishoudelijke taken... geloof alleen dat ik dat laatste maar als 1e ga schrappen
Half uurtje terug is die naar bed gegaan
Loop ik net iets te pakken boven, is die kerel nog klaar wakker, denk even bokken zo nog eens kijken. Liefst bleef hij tot einde buiten tuurlijk
Manlief zei nog laatst arme ilona nu honderd kilo dragen
Moet vanmiddag van 13.00 tot 17.00 uur werken, dus dat is wel te overzien! Voel me gelukkig ook weer een stuk beter.

, hagelstenen er nu bij, geflits, jongste oppaskindje is er wakker van geworden en ligt in bed te krijsen... ze zal nog ff moeten blijven liggen, want met dit weer moet ik mijn eigen kinders toch echt ff met de auto naar school brengen. Ben toch met 10 minuten terug