[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:20

Frensie schreef:
@ Poeltje; leuke pony's! Hoe oud zijn ze?

De ene is 1, de andere 2. Zijn van dezelfde ouders. :j

tallechie schreef:
Poeltje dan zie ik je in gersloot... ga daar met nieuwe groom starten, is om te testen, als dit goed gaat gaat ze het hele seizoen mee en hoeft mijn vader niet meer, daar zal hij blij om zijn, lichamelijk kan hij echt niet meer.

GA maar weer aan de studie.

Wat leuk! Zien we elkaar een keer in het echt. Hoelaat moet je starten? Gersloot is een mooie marathon, wel een grote waterbak (al is er ook een alternatief waar je geen natte voeten voor hoeft te halen, alleen heel erg om) Succes met de studie.

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:07

Poeltje, rond 1 uur geloof ik nu.
Ik ben hier een keer eerder geweest, als groom zijnde. Ik ben benieuwd hoe veale het water op pakt. Heb tegen groom gezegd dat ze droge kleren mee moet nemen. Ik wil veale eigenlijk door het water hebben, daarom is het ook een oefenmarathon, dan maar tijdoverschrijding, hij moet vertrouwen krijgen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:18

tallechie schreef:
Poeltje, rond 1 uur geloof ik nu.
Ik ben hier een keer eerder geweest, als groom zijnde. Ik ben benieuwd hoe veale het water op pakt. Heb tegen groom gezegd dat ze droge kleren mee moet nemen. Ik wil veale eigenlijk door het water hebben, daarom is het ook een oefenmarathon, dan maar tijdoverschrijding, hij moet vertrouwen krijgen.

Voordeel van de waterbak is wel dat het afloopt. Dus ze krijgt als het ware wel een duwtje mee van de kar als je het water ingaat.

Ben heel benieuwd. Heb geen tijd om je te zien rijden, want ik rijd zelf en moet ook groomen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:24

Goedenavond :wave:
@SL_wat een verschrikkelijk nieuws.. :oo ... 2 vrienden van je vader in zo'n korte tijd :(:)
@Aks, :(:) al die spanningen en ellende ... gelukkig is Didd's super lief voor je, want dat kun je nu goed gebruiken +:)+
@Poeltje, wat een leuk toekomstig spannetje :j
@Frensie, hopelijk een rustig nachtje voor je met wat :Z ;)

Verders weinig te melden alleen dat ik het heel erg druk heb van de week :+ ... morgenavond extra werken, woensdag werken, donderdag mag ik meedoen met het ouderkind toernooi op de voetbal O:) , vrijdag werken, s avonds parcours verkennen, zaterdag oefenmarathon en zondag dressuur/vaardigheid in Rhoon :o en tussendoor nog boodschapjes doen, pony beweging geven en alle overige huishoudelijke taken... geloof alleen dat ik dat laatste maar als 1e ga schrappen :7 :=

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:45

@aks, gelukkig dids je ontspanning gegeven.
@ngtje, ivm lunchpakketjes heb vandaag bakker gesproken, gaat van aantal 30 vrijwilligers voor elke benefietdag ;) dacht dan kom ik er vast wel.

verder hier nog druk met gras binnenhalen. Ruim driekwart in de kuil. Wil zo manlief helpen met dichten, maar stiekem zo :O :O :O :O :O
maar wil hem het ook niet alleen laten doen. Toen straks nog even vlug bij zonsondergang met zoonlief rondje meegereden. tja als die voertuigen op den dam staan mot je ook niet gaan slapen. Dus hele tijd buiten geweest, toen naar binnen voor pyjama aan te doen. Toen toch nog even vlug een rondje. :roll: Half uurtje terug is die naar bed gegaan :x Loop ik net iets te pakken boven, is die kerel nog klaar wakker, denk even bokken zo nog eens kijken. Liefst bleef hij tot einde buiten tuurlijk :oo

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:50

@Poeltje: wat een leuk toekomstig spannetje <3

@Ilona: hier gaat dit ook zo. Wij wonen nog niet zo lang op een boerderij en eerst altijd mooi op tijd in bed, maar nu zijn we zelf ook altijd druk buiten en dan moet ik haar echt ergens uit een boom plukken of zo en op tijd naar bed wilt zeker in de zomer niet echt meer lukken :o :o

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:52

ach risico van met een boer trouwen zeg maar, maar heb nu extra kleine in buik. Dus werkt ook niet mee :') Manlief zei nog laatst arme ilona nu honderd kilo dragen 8)7 <<)
tja ik erop, floris voor mij en baby in buik tussen in. Tja arm perd :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:54

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:33

Goedemorgen allemaal!! :wave:

Biancailona; heeft Floris uiteindelijk nog wel geslapen?

Ollie druk weekje voor de boeg!

Hier een heerlijk rustige nacht gehad dus goed geslapen. Net op stal geweest, Gwin krijgt vandaag ook nog vrij. Daarna met de honden gewandeld en nu lekker op de bank :D Moet vanmiddag van 13.00 tot 17.00 uur werken, dus dat is wel te overzien! Voel me gelukkig ook weer een stuk beter.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:36

Goedemorgen.

Wat een zei..... weer. Bah. Nouja, voor gras en tuin goed natuurlijk.

Vanmorgen les gehad met Rembrand, ging heel fijn. Zit nu moed te verzamelen om ze door de regen heen weer naar de zomerwei te brengen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:36

Hier schijnt het zonnetje :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:51

Hier komt nu éindeiljk blauwe lucht aan. Net giga hoosbuien gehad.
Ik ga boodschappen doen :) Daarna was ophangen, iets uitwerken. En vanmiddag verhaal halen op school.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:31

Aks: zet hem op!!

Vandaag "feest" hier, Thabor is jarig. Rembrand was gisteren jarig.

Moet straks toch weer met die enge leenauto op pad, moet met zoon naar de dokter. Hij is 3 weken geleden van zijn fiets gevallen en klaagt sindsdien over rugpijn. Toch maar even naar laten kijken, duurt nu wel lang genoeg. Wel gek, ik belde daar vanmorgen voor, kan vanmiddag al terecht. Ik belde vorige week vrijdag voor mezelf en kon met moeite voor komende woensdag ingedeeld worden.

Ben ondertussen onze nieuwe campingspullen aan het testen, alles lijkt goed te werken. Nu nog even kijken of luchtbedden niet leeglopen en dan kunnen we wat mij betreft gaan, hahaha.

Hier regent het nu echt heel flink door. Denk niet dat zoonlief vanmiddag nog wil rijden, mooiweerruiter :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:45

Hier begint het nu net ook te regenen, maar ik ben de hele dag aan huis gekluisterd vanwege de oppaskindjes, dus voor mij kan het maar beter vandaag vallen dan morgen ;) . Morgen neem ik weer een cliënt van de zorgboerderij mee om te gaan koetsen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:47

@frensie, ja hoor hij heeft nog geslapen, ging pas laat naar bed dit keer, tegen tien uur. Maar goed, heeft uitgeslapen vandaag tot half tien.
wij zelf sliepen pas tegen twaalf uur, wagens waren rond 11.15 klaar, toen nog kuil dichten.
werk ze vanmiddag
@tine, en moed gevonden? Hier ook mooi weer ruiters. Succes bij dokter, rug is toch belangrijk
@aks, hier ook buien, ook korte zon er tussendoor, toen weer buien, nu onweer, ene hond is bang, die is nu heel trouw aan mij.
tussen de buien is hier zelfs ramenwasser geweest, dus raampjes zijn ook weer schoon.
school ze vanmiddag

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:48

@gem, morgen voorspellen ze beter weer, willen hier naar de kermis toe morgen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:24

Volgens de voorspellingen wordt het morgen nog erger :?

Leenauto lekt. Heeft dakraam en lekt precies boven mijn stoel, ventilator maakt heel veel geluid, maar knoppen werken niet meer, ventilator ook niet trouwens (behalve dan de herrie), dus moest met ramen open rijden om nog iets te zien. Als het morgen nog slechter is en mijn auto is klaar, dan komen ze mijn auto maar brengen, want ik ga niet met een kind erbij een stuk rijden in zo'n auto.

Ben heel benieuwd of "vriendin"van zoontje vanmiddag nog komt. Ik geef haar iedere dinsdag les. Afspraak was dat als het slecht weer was of andere reden bijv pony in de kreukels, dat ze toch zou komen, gewoon om te spelen. Maar iedere keer als ze neit kan rijden, komt ze niet. Vandaag met die regen wordt er niet gereden, dus ze zal wsl weer niet komen. Erg jammer voor zoon. Hij heeft nu ook geen uitnodiging meer gekregen voor haar verjaardag (= morgen). Ik denk dat ik er maar mee ga stoppen dan. Ik hou iedere dinsdag middag vrij, kost me veel tijd, maar er staat dus echt helemaal niets tegenover (ik wilde er geen geld voor, ik ben tenslotte geen instructrice, maar wilde dan wel dat ze met zoon kwam spelen)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:40

@ tine dat is ook niet leuk dat vriendin van je zoontje misbruik maakt van het paardrijden maar hem dan niet uitnodigt voor haar feestje. dan zou ik er ook mee stoppen idd. En balen van je auto !!

Hier is het wel bewolkt maar tot nu toe nog droog. het heeft vanacht wel geregend.

Ik heb ook een druk weekend. Heb me last minute nog opgegeven voor een dressuur en vaardigheid donderdag in etten-leur. Omdat de wedstrijd van afgelopen zaterdag niet door ging. Neem alleen robijn mee en mag lekker laat starten rond half 3. Heb er wel zin in en dan zaterdag Oosterland.

O ja en op dit moment is de hoefsmid er dus ik ben weer arm.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:44

Maisie schreef:
@ tine dat is ook niet leuk dat vriendin van je zoontje misbruik maakt van het paardrijden maar hem dan niet uitnodigt voor haar feestje. dan zou ik er ook mee stoppen idd. En balen van je auto !!

Hier is het wel bewolkt maar tot nu toe nog droog. het heeft vanacht wel geregend.

Ik heb ook een druk weekend. Heb me last minute nog opgegeven voor een dressuur en vaardigheid donderdag in etten-leur. Omdat de wedstrijd van afgelopen zaterdag niet door ging. Neem alleen robijn mee en mag lekker laat starten rond half 3. Heb er wel zin in en dan zaterdag Oosterland.

O ja en op dit moment is de hoefsmid er dus ik ben weer arm.

eueueueuh!
misschien kom ik dan wel eerder! Ik ga groomen bij VHU. Maar wil jou met je gave pony ook wel in actie zien!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:49

Sjonge, Donar is goed bezig daarboven Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:50

Bij jou toch ook gem! :\
ik ging net ook op het balkon kijken omdat ik dacht dat er minstens 3 vrachtwagens op elkaar hingen.. Maar dat was het niet :=

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:56

-O- , hagelstenen er nu bij, geflits, jongste oppaskindje is er wakker van geworden en ligt in bed te krijsen... ze zal nog ff moeten blijven liggen, want met dit weer moet ik mijn eigen kinders toch echt ff met de auto naar school brengen. Ben toch met 10 minuten terug :\ .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:09

zo jullie hebben het slecht buiten :j hier vannacht 12 mm regen,eendjes zwemmen in de wei,maar nu al vanaf 9 uur droog met af en toe een warm zonnetje.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:11

Ben weer terug.. wij hadden vannacht geen druppel. (Nadeel is dat ik ze nu geen fietsen bij zich hebben en ik ze straks dus ook niet mag vergeten te halen :x )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:13

brrrrrrrrr....is hier psies boven.....

**bang**

katten vlug binnen gehaald en hopen dat snel over waait