Vind het heel goed van je dat je er gewoon achter bent blijven zitten, de rust weer hebt gevonden en door bent gegaan
Maar dat dijkje is een lastig punt bij jullie, lijkt me wel vervelend hoor. Wil je lekker relaxed op pad met je poown op een mooie zondag krijg je dat gedoe
Oprijden is vast niet altijd goed, maar terugnemen is meestal niet de oplossing omdat de stress dan alleen maar groter wordt. Dan maar in uitgestrekte (beheersbare) draf voorwaarts, gaat de spanning er tenminste uit. Alleen moet je het wel kunnen controleren natuurlijk, anders ga je op hol, daar is niemand bij gebaat.
Bij mij loopt ook alles met oogkleppen trouwens, geen haar op mijn hoofd die erover denkt die dingen eraf te halen.
Niet dat ik alles weet en ik men ook nog niet zo lang maar heb al wel heel veel in druk verkeer gemend, ik denk dat het hier is misgegaan..
Citaat:
In eerste instantie stopte hij en wilde gelijk keihard voorwaarts.
Maar door een eerste reactie van mij werd hij toch tegen gehouiden.
Ik denk dat je hem toen niet had moeten tegenhouden, hij wilde gelijk keihard voorwaarts, hij had voorwaarts gemoeten, en dan iets minder hard dan hij zou willen. Soms helpt het beter ze even te laten gaan en dan terug te nemen, dan de stop erop. Want door die stop erop te doen ging hij dus van alles doen wat jij niet wilde om toch weg te kunnen.
Dat idee krijg ik erbij.
Probeer het altijd voorwaarts op te lossen, hoe eng dat soms ook lijkt, maar helemaal met een tweewieler wil je beslist niet dat ze achteruit gaan, gaan steigeren of draaien, dat wordt een drama.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-03-11 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt