VanHuisUit schreef:@Lanouska wanneer en met wie heb jij vliegles gehad? Heb er overheen gelezen, nou rustig aan maar dan....![]()
@Tine en Tallechie wat een ge-K met die vraagprogramma's slecht hoor, lijkt me toch dat zoiets door de KNHS moet worden uitgetest en niet door de gebruikers![]()
Iemand hier trouwens ervaring met combi western-style rijden en mennen? Ik ben Ollie nu verder aan het inrijden (ze was zadelmak toen we haar kochten, dus veel kon ze nog niet) en vraag me af wat ik ga doen, western (pleasure) of engels. Leek me erg leuk gewoon eens western te proberen maar dan rij je zonder druk op het bit. Met mennen heb je natuurlijk wel druk nodig / dat is mijn ervaring althans. Is western en mennen dan te combineren? Of kan ik het beter gewoon op engels houden in combi met mennen.
Nu doe ik gewoon heel lichte druk en ben ik alleen nog bezig stelling/buiging niet zozeer houding (plus stap/draf, voorwaarts, terug, puur basis)....vraag me ook af of mijn druk al niet gewoon western style is trouwens maar goed. Zou handig zijn als ik wat ervaringen hoor / wat meningen, kan ik daar eens op gaan broeden.
@Tine wat superbraaf van Thabor zeg dat je daar zo weer mee wegreed, wat een heerlijk paard is dat toch!
jah ik,
kom later op trg voor je,
nu vlug taxien