Ben niet meer zo helder geloof ik.Ik snap je lanouska. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben niet meer zo helder geloof ik.

ga meteen door naar stal om dids te doen, mag woef zich van zijn beste kant laten zien, ben zeer benieuwd
Of voor op het strand enzo.
)
Als ie emotioneel zo veel waard is, moet ze dr niet verkopen..
Maar ik weiger om mij in de zetel te leggen, zo dadelijk gewoon schoenen aan en naar buiten, hopelijk word ik dan snel weer wakker
Ze zijn er niet zoveel. Het is trouwens wel een merrietje maar voor fokken natuurlijk niet veel waard omdat ze maar half papiertje heeft denk ik dan?
heb zelf een paar leuke jurkjes / rokjes en wat van dat zomerspul. Maar mijn benen
die zijn altijd zo wit ... , heb zowiezo erg witte huid, dus in de zomer doe ik alleen jurkje aan tijdens vakantie/strand e.d.
In de winter heb ik vaak rokje, mooie laarzen, truitje, is makkelijke combi.
En Dennis Whitney komt ook bij Liebas vandaan en bewijst maar weer dat daar fijne pony's vandaan komen.
). Daarna naar de poowns gegaan. Alle pony's poetsbeurt gegeven en jawel die haren nu dus ook pffff. Daarna Snuit even voor de tweewieler gezet en in de wei gereden hij was weer erg braaf

(voor ik dingen zie die er niet zijn
)
hij ijsbeert wel nog.. maargoed, hoe eerder hij netjes afvalt hoe eerder hij bij z'n dinnetjes terug mag