Zo wat zijn jullie hard gegaan zeg na een dagje winkelen krijg ik weer genoeg huiswerk hihi.
Sonjim: Spannend zeg verwacht je ze al snel? Tallechie: Heeft een heerlijk dagje gehad in het zonnetje VHU: Heeft een proefje geoefend, bedoel je met halthouden in een proef, geen idee eigelijk denk in het midden van de gehele aanspanning? Joke: is aan het wachten op pakketje zodat ze weer hard aan de slag kan
Lees goede wedstrijd resultaten, gefeliciteerd
Vandaag wezen shoppen en heb eindelijk is geslaagd thuis gekomen. 2 spijkerbroeken, 1 joggingbroek kort model, 2 truitjes Heb ook nog een jurkje gepast waar ik al lang naar keek op internet, hij stond zo leuk, totaal niet zoals ik normaal ben. Echt het was het gewoon, maar tja wanneer ga ik zoiets dragen, dus heb hem maar terug gehangen
Rivaldo ze waren afgelopen dinsdag uitgerekend dus het kan ieder moment gebeuren, ben net 2 uur daar geweest, leken weeen te hebben, maar gingen na 2 uur stom doen staan eten. Maffe beesten. Tallechie last van je buik, dat is minder. maar wel genoten van de zon dus dat is goed. VHU proeven daar weet ik niks van. Niet eens hoe dat zit bij wedstrijden OHZ ivystoeter veel plezier vandaag met wobbe
het paard/menner/combinatie misterie opgelost Laura lekker geshopt
Ik ga m'n mok chocomel leegdrinken en dan de hond ophalen ga meteen door naar stal om dids te doen, mag woef zich van zijn beste kant laten zien, ben zeer benieuwd
bleegh, nog steeds hoofdpijn. De kabouters zijn dik aan de winnende hand.
Gefeliciteerd met de wedstrijdresultaten! Wel jammer van de enge hekjes, mja hekjes ZIJN ook heel eng! Laura heeft geshopt en goed gescoord. Heb je toch geen spijt van dat leuke jurkje? Ben zelf ook niet van jurkjes enzo, maar op feestjes of zomeravonden met vrienden vind ik het dan soms toch wel leuk Of voor op het strand enzo. Gebroken nachten, heb ze nog niet gehad, maar ben wel stand-by voor onze merrie. Ga mn tas maar vast klaarzetten, dikke kans dat we halverwege deze week op stal gaan posten (stalhoudster woont zelf bij stal hoor, maar ik mag daar komen logeren zodat ik de bevalling van begin tot eind kan volgen ) Fijn, paard moet dus met zn hoofd bij de letter staan. Dat ga ik ook maar onthouden voor mijn wedstrijdjes, sta nu meestal met het midden van het span bij de letter, mja heb ook maar een klein span natuurlijk En naaltje denkt dat Diddle les gaat krijgen, maar Diddle gaat gewoon ff laten zien hoe hij kan lopen en dan mag zij het daarna zelf laten zien! En als je het gezellig vind, kom je vrijdag toch gewoon bij ons mee tuig poetsen? Neem je tuig mee, en je hoofdstel en zadel en weet ik wat je nog aan leer in je kast hebt hangen en kom erbij zitten. Koffie en thee wordt voor gezorgd en we kunnen nog een heel blik koekjes soldaat maken.
Nou, ik ga nu eerst ontbijten en dan naar de verjaardag van mn bijrijdster/de vriendin van mn broer. En dan verder maar lekker genieten van het lekkere weer. Fijne dag iedereen!
Veel plezier op de verjaardag lacuna en naaltje met haar doggie en dids!
Wouw heb toch een mooie merrie gezien echt precies rivaldo (stoer uiterlijk, hoge witte benen, witte staart echt gaaf merrietje) [EA-TK-PP] Bonte mensportpony van 1.15 cm Vraag me alleen af waar die vraagprijs op gebasseerd is.
Dat is wel een behoorlijke vraagprijs idd. Enne leuk jurkje hoor !!! Zou het gewoon kopen. Had vroeger ook weinig rokjes en jurkjes aan maar sinds je er een legging onder kan dragen heb ik er veel meer. Nou moet ik voor mn werk er ook netjes uit zien dus heb amper nog spijkerbroeken.
Naaltje veel plezier met de hond !! Sonjim succes met wachten !!
laura, die pony is een grote shetmerrie en de vader is lex liebas. Is geloof ik een hele goede hengst. Prijs van de merrie komt denk ik door afstamming, maat en dat ze beleerd is etc.
Laura: Die vond ik ook heel erg gaaf! Zou ook bij eef passen.. eef is alleen ietjes kleiner.. Maar idd die vraagprijs.. Als ie emotioneel zo veel waard is, moet ze dr niet verkopen..
Maisie: Ik draag ook rokjes en jurkjes( niet zo vaak hoor) sinds dr een legging onder kan.. haha
Naaltje geniet van je ik-heb-een-hond-dagje!
Spannend de veulentjes.. ik ben benieuwd!
Vandaag Eef trainen en Sanne (fjord) rijden, heerlijk met de hond wandelen, maar nu eerst even lekker ontbijten, geniet vandaag allemaal!
Die vosbonte ken ik al vanaf de dag dat ze gemaakt is, ik schrik er alleen van dat ze te koop staat. Moeder is een hele lieve fijne pony, en vader staat er om bekend hele fijne sportpony's te geven. Daar is deze merrie het bewijs van (en ken er nog een die exact als deze is maar dan een jaartje ouder). Prijs is ze zeker wel waard, het is echt een hele fijne sportpony.
Liebas heeft altijd goeie pony's staan en is een betrouwbaar adres om wat te kopen. Hun prijzen liggen iets hoger dan gemiddeld, maar niet extreem hoog. Deze merrie heeft alleen Lex als vader, moeder is daar wel gedekt, maar heeft verder niets met stal Liebas.
Mijn Whitney komt bij Liebas vandaan, was een hoop geld(meer dan al mijn andere pony's bij elkaar gekost hebben in aanschaf!), maar wel een koopje (als je je bedenk dat ik haar binnen een week voor het dubbele kwijt gekund had).
Hier weer een heerlijke nacht gehad. Het is ook weer lekker weer.
Een aantal hebben dus spannende tijden met veulens IT gaat lekker mennen Laura heeft geshopt Lacuna heeft nog steeds hoofdpijn, een verjaardag en gaat lekker van het weer genieten Leuke pony te koop
Dat was het wel zo'n beetje volgens mij.
Zal zo nog even het een en ander gaan doen. Mijn zus en zwager komen zo op visite. Hopelijk kunnen we nog even buiten zitten
Susanne
Geplaatst: 20-03-11 12:15
Die bonte pony vind ik niet mega duur hoor... Zulke bonte paardjes, mooi luxe gebouwd en fijn voor menwerk zie je niet veel. Vind het een mooie prijs. Als ik kay zou verkopen (niet dat ik dat van plan ben hoor) dan zou hij ook niet voor een paar honderd euro weggaan.
H&M jurkje heb ik ook gepast, was erg leuk maar vond hem die 40 euro niet waard..
sander_lotte
Geplaatst: 20-03-11 13:22
Ik ben overgeschakeld om meeleesmodus... Gisteren avond op stap geweest, 4 uur lag ik in mijn bed, 9 uur er alweer uit. Ben met vriendlief gaan mennen met Romeo vanmorgen en namiddag gaan we met de honden naar de voetbal van mijn schoonbroer wandelen (+/- 7 km), maar stiekem ben ik nu kapot! Maar ik weiger om mij in de zetel te leggen, zo dadelijk gewoon schoenen aan en naar buiten, hopelijk word ik dan snel weer wakker
VanHuisUit
Geplaatst: 20-03-11 13:25
Goede gezonde jonge menpony's met talent waar je zo een proefje mee kunt gaan rijden, mogen wel zo tussen de 1250 / 1500 liggen vind ik hoor. Veel meer niet lijkt me Ze zijn er niet zoveel. Het is trouwens wel een merrietje maar voor fokken natuurlijk niet veel waard omdat ze maar half papiertje heeft denk ik dan?
Ik hou wel van een jurkje of rokje op zijn tijd heb zelf een paar leuke jurkjes / rokjes en wat van dat zomerspul. Maar mijn benen die zijn altijd zo wit ... , heb zowiezo erg witte huid, dus in de zomer doe ik alleen jurkje aan tijdens vakantie/strand e.d. In de winter heb ik vaak rokje, mooie laarzen, truitje, is makkelijke combi.
@Sonjim foto's he, als de prulletjes er zijn, wat zullen ze schattig zijn! Tallechie lekker geslapen, da's fijn. Lacuna nog steeds hoofdpijn, da's minder. Eefielover gaat zeer actief doen En Dennis Whitney komt ook bij Liebas vandaan en bewijst maar weer dat daar fijne pony's vandaan komen.
Vanmiddag krijgen we vrienden plus kids op bezoek dus vanochtend het huis beneden eens een grote beurt gegeven (was hard nodig, onze husky is aan het verharen, je wil niet weten waar die haren allemaal gaan zitte n ). Daarna naar de poowns gegaan. Alle pony's poetsbeurt gegeven en jawel die haren nu dus ook pffff. Daarna Snuit even voor de tweewieler gezet en in de wei gereden hij was weer erg braaf
VHU heeft lekker de ponies gedaan en de husky vervloekt om z'n haar
Vanochtend de hond wezen halen, hij was lief in de auto, en toen op naar stal.. Wat een voorstelling hoor om met je overenthausiaste hond aan de riem de wei in te lopen en je paard te gaan halen tussen 3 andere paarden, terwijl je hond de paardenetiquette nog niet helemaal snapt
Dids even gelongeerd, nelson heeft toegekeken. Toen nog wat rondgewandeld tussen de velden, en nu thuis, hij ligt nu gestrekt, zo maar weer een bak water erbij zetten en dan vanmiddag stuk wandelen
VanHuisUit
Geplaatst: 20-03-11 14:19
Dacht dat de pony welsh x shet was. Moet zeggen dat als ik 1500,- euro zou hebben ik eerder voor die merrie daarboven zou gaan, leuk paard voor hele nette prijs en een vreselijk lieve uitstraling. Maar goed, moet je wel net plaast hebben voor paard natuurlijk.
Maar we mogen geloof ik officieel toch geen advertenties bespreken ?
dids gelogeerd, begint hij al af te vallen, bij mijn dikkies merk je dieet vaak heel snel. Vhu heeft haren genoeg om een tapijtje te maken. bonte pony is leuk, maar ik vind het ook veel geld, mede omdat ze voor de fok voor mij niks waard zou zijn door haar veulenboek papier.
of dids echt al afvalt doe ik geen uitspraken over (voor ik dingen zie die er niet zijn ) ik ga morgen ook eerst eens even aan mijn vraagbaak vragen of ik hem niet alsnog teveel voer nu Hij ziet er wel gewoon goed uit nu, en hij is wat rustiger al hij ijsbeert wel nog.. maargoed, hoe eerder hij netjes afvalt hoe eerder hij bij z'n dinnetjes terug mag ik zal 's een foto zoeken van vandaag