Weer zo'n kwijlfoto van jouw strandrit
(ben niet jaloers
).
Citaat:
Maar ja, dat is dan bij het rijden in de bak. (op buitenritten nog nooit problemen gehad gelukkig) Dat wordt voor jou wat moeilijker.
Heb met Snuit twee keer in de wei gereden en daar is het halthoud probleem er eigenlijk niet. Wel de afstemming van weer voorwaarts, maar dat vind ik meer mijn probleem
ik ben daar soms nog te onhandig voor denk ik. Toen ik dit weekend ging kijken bij de wedstrijd was hij bij dat terrein ook heel ontspannen en konden we ook even gewoon stilstaan.
Ik kan ook wel stukjes stappen, maar dan wil ik ontspannen, zoals ik het heb geleerd en dan neemt hij van die enorme reuzenstappen dat gaat zo hard, is niet rustig stappen. Als ik hem dan weer terugneem, neemt hij van die venijnige korte stapjes en zit hij maar te wachten, met hier en daar tussenhupjes en heftig kauwen op het bit enz. je kent dat wel, totdat we weer gaan draven
Als ik dan zo'n stukje heb gehad van die venijnige korte stapjes en we maken een mooie overgang naar draf loopt hij wel super mooi in draf trouwens
Nou ja, hoe dan ook, nog meer tips zijn allemaal welkom!
Lijkt me zo leuk een keer (of vaker
) te gaan mennen op het strand. Alleen snap ik nooit hoe mensen over die duinen heenkomen met hun hele aanspanning. Mijn tweewieler is gegalvaniseerd, dus dat moet kunnen qua zout water. Volgens mij vindt Snuit dat helemaal geweldig, die is echt niet bang voor water.
En jeetje, 1 plak op een dag, da's wel een straffe balansdag! Vind dat toch altijd moeilijk als ik dan wegloop en ik heb minder gevoerd, voel ik die ogen in mijn rug van baas, daar kunnen we toch niet van leven (gevoel heb ik nu al met die 5 plakken
).