mvermeulen1 schreef:Ik men altijd met hoefschoenen en dat gaat vooralsnog prima, Ik heb de Cavallo Bigboots en dat zijn mooie stevige schoenen en blijven ook mooi zitten ook door modder enz.
Oh wat goed, welke maat en hoe zwaar is je paard? Ivm de maat en het gewicht van de mijne was advies om dat beter niet te doen. Maar hoor graag andere geluiden. Denk zelfs wel dat de schoenen stuk duurden zijn zeker met de slijtage en vervanging dan bv de hoefarmor.
Hier ook iemand die nog geen oplossing heeft voor de voorpluk. Met of zonder oogkleppen vindt ik het lastig ligt hier vooral an de hoeveelheid haar. Over de frontriem = ook echt voor de ogen en minder zicht... eronder vindt ik dan weer niet zo mooi. Bij eentje heb ik de voorpluk beatles-style ingekort. staat grappig, nee niet mooi maar hij kan iig zien. invlechten kan ook... kort iig altijd wel aan het knutselen ermee.
Mooie wagen, top. Dat zijn 2 luxe losse zetels zeg. Iig super mooi.
Kwa hoofdstellen passen de mijne niet echt in een bestaande maat, de xfull/trekpaard maat is te klein maar bij Ideal heb ik (via de menner) maatwerk kunnen laten maken, en koste niet extra. Kon ook los samenstellen. Ik moest dus kopstuk en de uitsparingen van het anatomische deel, keelriem, neusriem en frontriem flink groter en de bakstukken gewone maat. Moest ik wel bestellen maar heb er veel plezier aan. Kan ook losse onderdelen bestellen, vond ik zelf erg fijn.
Leuke Frontriemen staan ook nog op mijn lijstje. Maar ik weet nog niet wat ik wil. Heb wel logo rosetten daar weer heel blij mee.
Ik ben ook winterkledij aan het samenzoeken. Ben erg fan van mijn verwarmde jas en hesje en winddichte regenbroek. En nu aan het kijken voor een draversoveral of broek/jas setje water/winddicht wel ademend.
En fijne handschoenen, niet te dik (heb een hekel aan handschoenen dragen, maar bevroren handen zijn geen pretje). skibroek werkt ook super fijn.
Zie hele blije verhalen langskomen, lekker gelest, lekker gemend... zalig.