Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pony moet nog flink aan de bak op zijn leeftijd
vanochtend gesprek met huisarts en psycholoog, conclusie: zwaar overbelast. Huiswerk meegekregen: vaste tijden slapen (22.30 - 07.00), na 21.30 geen laptop, tv of andere zaken. Alleen iets saais
. s Ochtends en 's middags 'iets' van 1 a 2 uur buitenactiviteit (dat komt wel goed
). Tussen de middag 1 uur niets doen of ook iets saais (tuig poetsen
weet niet of dat eronder valt eigenlijk zal eens vragen) . Dagboekje bijhouden. Voorlopig elke week gesprek. En krijg nog oproep voor soort fysio die je weer leert je grenzen te herkennen en ook aan te geven.
. Het zijn touwtjes die ik gebruik als ik zonder bit wil longeren. Ze zitten echter vastgenaaid aan het kopstuk, dus ik had ze maar laten zitten. Daar moet ik nog wat slims op bedenken.
. Zo niet, dan gaan we je gewoon heel erg negeren na 21.30
.
.
. Ik kan je nog wel ff flink wat tuig langs brengen en heb ook nog genoeg was die weg gestreken moet worden, hahahaha. Komt goed
en vergeet niet lekker van je gezin en dieren te genieten
.
heftig..dus maar goed luisteren naar die HA en Psych !!
lift ik lui op mee..haha..
Maar was voor Rembrand ook niet leuk, wordt wel erg zwaar zo. Bovendien is de bodem nogal ongelijk, dus wij gaan daar ook even niet meer in. Verder is het prachtig daar. Waar kun je het bos in? Ga ik dat volgende keer ook nog doen.
. Koelt al flink af. Heb net het nieuwe eendennest gevonden, ik verdacht de kraaien al van roof, maar ze heeft een nieuw nest in de houtschuur gemaakt, dit jaar ff geen kuikens, ook al is het een bedreigde soort, maar nu moeten we flink pudding en cake gaan maken