Gefeliciteerd Frensie ik vind het knap van jullie beiden. Het is altijd al een zware rit en de omstandigheden waren niet makkelijk. Die koude wind is aan de ene kant gunstig voor het koelen maar aan de andere kant kunnen ze gaan verstijven en dan kun je het wel vergeten. Goed dat je haar rustiger kon rijden het tweede deel. Echt petje af want zo'n lange klasse I is heavy
Citaat:
Ik weet precies welk paadje je bedoeld met elkaar passeren.Dat is niet handig gedaan.Bij onze mendurance daar in tegen komt dat absoluut niet voor.Wij hebben nu zoveel ervaring dat we precies weten wat wel en niet handig is.Er moet ruimte zijn op de p/a en op de vetgate.En dat gaan wij de menners geven.Vind ik ook erg belangrijk.
Klinkt goed Baudy! En ik ben blij dat je dat stukje herkent, want ik vond dat echt een rotstuk (en dan denk ik dat ligt aan mij maar als jij als ervaren rot in het vak dat ook zegt weet ik dat ik geen zeurmuts ben
). Voor mij dus ook een en misschien wel de hoofdreden om met Bente niet te starten op de mendurance KWB (de ruimte die er niet was op de p/a en dat ene stuk waar je zo rottig elkaar passeren moet).
De Helderse Voerluu daar heeft Snuitje ook nog blauwe maandag gelopen, wist jij dat? Bij Tamara .... ben haar achternaam even kwijt. Van haar hebben we Snuitje toen gekocht. Ysselsteijn wil ik voor volgend jaar echt aan deelnemen want ik heb zo het idee dat Mark ook heel goed weet hoe hij een leuke route uit moet zetten. En de route van vorig jaar wil ik als het meezit van te voren dan ook al een keer hebben gereden, scheelt ook een hoop. Plus dat Bente (en ik
) dan al veel meer hebben gezien en gedaan natuurlijk.
Ik durf het qua afstand ook niet omdat ik zelf (als we met twee auto's gaan) dan zowiezo met de trailer moet rijden. Als iemand anders dat op de terugweg zou kunnen overnemen zou ik het wellicht nog overwegen, ondanks afstand / tijd / benzine enz. Maar als je zelf een mendurance hebt gereden, en alle spanning daarvan etc dan ben je moet en om dan ook nog zo'n eind terug te rijden is bijna onverantwoord. Met endurance kan iemand anders eventueel het stuur overnemen mocht ik te moet zijn.
@Gem heb je misschien mijn instructeur ook nog in actie gezien, met span B welshjes, 3 bruintjes en een schimmeltje? Waarom denk je dat Ster het niets zou vinden?
@Tine mooie resultaten
en dan is het helemaal 'goed' dat je in klasse I start en niet klasse II met Rembrand.
@Biancocoo ik zag je advertentie wat ongelovelijk K dat ze weer zo slecht loopt
en tja, ik heb gewerkt omdat ik met die afbetaling zit ik verdien flink aan zo'n zaterdag training. Maar ik ben echt helemaal afgedraaid.
Maar goed man- en zoonlief komen maandag laat in de middag weer terug dus tegen die tijd zal ik toch wel weer bijgekomen zijn
Ik hoop eigenlijk dat ik morgen alweer wat bij ben maar als het niet zo is blijf ik gewoon de hele dag plat.
Bente is vandaag gelongeerd, ze bokte en sprong
enorm aan de longe dus die is haar ei voor vandaag in ieder geval kwijt.