[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:52

@prinsje; ook hier nogmaals een hele dikke knuffel. Voor har, maar uiteraard ook voor jou en je vriend (man? :o ) ! :(:)

IngridM lekker aan de gang geweest
ollie is lief voor ingridm

en verder écht bijgelezen. Vanuit sardientjestrein. Dus dat is al beetje weggezakt
verder heb ik een luxe-dilemma..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:00

@PrinsjeH, wat leven jullie momenteel tussen 'hoop en vrees', hopelijk geeft jullie liefde en goede verzorging Har voldoende kracht om er toch weer bovenop te komen.... we denken aan jullie :(:)

@IngridM, ik zeg het niet graag maar de andijviestampot was écht :~ , dus je had inderdaad beter een hapje mee kunnen blijven eten... goede leer voor de volgende keer ;) ene je maakt me wel aan het :o hoor... Ik ga me nu een schop onder mijn kont geven om de coupons op te sturen, daar we vanmiddag onze wedstrijdplanning voor het indoorseizoen hebben gemaakt. We gaan vnl. met Simba op pad zodat deze een beetje ervaring op gaat doen.

@Maisie, we starten ook 3 van de 4 wedstrijden in Zeeland met Simba en in Ouddorp nemen we ze allebei mee. Daarnaast rijden we de wintercompetitie van West alleen met Simba.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:01

Hier net ook andijvie stampot gegeten :Y)
Wij hebben indoor ingeschreven in Alblasserdam op 19.11.2011; dan zie ik daar Simba in real live.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:04

janouk schreef:
Hier net ook andijvie stampot gegeten :Y)
Wij hebben indoor ingeschreven in Alblasserdam op 19.11.2011; dan zie ik daar Simba in real live.

Gezellie *\o/* alleen start ik dan wel B (of L misschien).... Brutus mag dan thuisblijven... :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:08

Gelukkig dan maken wij ook nog kans in de Z. :D :D :D :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:17

janouk schreef:
Gelukkig dan maken wij ook nog kans in de Z. :D :D :D :D

+:)+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:33

Zijn hier al mensen die plannen hebben om naar Equirience (Paard&Koets) te gaan dit jaar 18/19/20 november... altijd wel leuk... zoonlief begon er tijdens het eten over want die wil ook graag mee. Nou hebben we alleen de 19e een wedstrijd gepland staan.....

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:46

Misschien dat ik naar paard en koets kom, maar hier is het nog niet zeker. Zal dan waarschijnlijk de vrijdag worden.

PrinsjeH... Weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo verschrikkelijk voor jullie allemaal... :(:) Hele dikke knuffel van deze kant, en alle positieve energie sturen we naar Har toe.

Lacuna

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:02

de 19e rijdt ik wintercompetitie hier van zeeland. Met Robijn dressuur en vaardigheid en met ferro alleen vaardigheid. Ouddorp neem ik alleen robijn mee.

Ik denk dat ik van jullie competitie 3 wedstrijden mee rijd alleen die in zwartewaal. maar dat moet ik nog opgeven. En dan wil ik ze allebei meenemen omdat het maar 1 dressuurproef is en remko daar toch niet naar toe wil.

PrinsjeH heel veel knuffels voor Har. Wat een drama zeg. Hopelijk gaat het beter zonder ijzers.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:06

Ik weet nog niet of ik naar paard en koets ga. Vanuit het stamboek zijn er daar concours rubrieken georganiseerd en vind het wel heel gaaf om daar te kunnen rijden!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:08

wat moet je dan doen?
(denkt aan stippelkont :) )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:16

Ik ga wel, zaterdag denk ik.

Had inderdaad 3 paarden, nu nog 1. Geen Händel hoor, twee verkochte heb ik minimaal twee jaar gehad. Maar zijn wat dingen veranderd in mijn leven en bij mijn ambities :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:17

Ik loop altijd alles af maar paard en koets dan weer nog nooit geweest hihi

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:21

@Maisie, is de Zeeuwse mencompetitie 1 of 2 proeven ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:39

Helaas amper bijgelezen alleen bericht van PrinsjeH gezocht en gevonden met nog steeds geen positiever bericht. Hoop nooit in zo'n situatie te komen maar zou net zo blijven hopen als PrinsjeH, zolang er een kans is en een behandeling mogelijk, volgens Utrecht, ga je daarvoor.
Hele dag aan jullie gedacht, had conferentie kon dus niets tussendoor bijlezen en nu pas uurtje in huis.
Wat een ellende. Ik hoop zo dat nu de ijzers eraf zijn dat het mannetje eindelijk wat rust in zijn beentjes krijgt.... :(:) :(:) :(:)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:50

Ook ik heb nu alleen gekeken naar een update van PrinsjeH... Net naar de hondenschool geweest, maar krijg Har maar niet uit mijn hoofd!
Zo vreemd, ik ken jullie niet, maar toch zit ik er zo mee. Nuja, ik ben wel een gevoelig type, met Simba en Rizanta heb ik liggen huilen als een klein kind, bij Rizanta nog harder omdat het zo plots was... Na het ongeval van Fief had ik het ook erg moeilijk. Dan is er nog Royal, die krijg ik ook nooit meer uit mijn hoofd denk ik. :n

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:23

@ ollie alles is 2 proeven en een vaardigheid. Dat is dan wel weer lekker vind ik. En alle locatie's hebben 2 binnenbakken dus binnen inrijden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:41

veel narigheid hier inderdaad zo SL...
het wordt tijd dat 2011 voorbij is en weer schoon en fris aan een nieuw mooi jaar kunnen beginnen!

ik lees weer veel wedstrijdplannen, spannend hoor, veel succes allemaal!

P&K... weet nog niet of wij gaan, bepalen we vaak op een laatste moment...

Poe het is hier echt herfst hoor!
Harde wind, fikse regenbuien en gewoon fris!

Het is ook alweer zo snel donker, ik zat er om kwart over 7 op om even heel snel een klein rondje om te doen, maar om kwart voor 8 kwam ik toch echt in het donker terug...
Heb er een iets dikker dekentje opgegooid, ze blijft nog steeds schraal op 'r rug en zo blijft ze in ieder geval lekker warm...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 22:06

Is inderdaad heel gek, ken jullie niet persoonlijk (nou ja, een paar een beetje) maar als er zoiets gebeurt in ons forum, lijken we wel een grote familie. Ik vind het hartverwarmend te zien hoe iedereen met elkaar meeleeft.

Geen Paard en Koets voor mij.

Vanavond naar menles geweest met ukkepuk. Hij deed goed zijn best (alhoewel hij thuis toch echt veel beter blijft dan in de binnenbak, mijn bak thuis is gewoon te goed :o ). Ik had wel moeite met de kar op en af de trailer, maar het is gelukt. Lang leve de pijnstillers.

Nu ga ik de zooi opruimen en kijken hoe pony droogt. Ben bang dat hij niet meer droog genoeg wordt om vanavond nog naar de wei te kunnen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 22:35

Iedereen leeft mee met PrinsjeH en Har. Laten we hopen dat hij de nacht goed doorkomt.

Ik ben net naar les geweest. Ik ga te paard erheen (600 meter ongeveer). Vorige keer had ik reflecterende deken om bij paard, zelf een hesje en bandjes om de benen, maar in het donker zag ik op sommige stukken echt helemaal niks! Dus op zoek gegaan naar zo'n 'mijnwerkerslamp' voor op je cap. Op internet gevonden voor 20 euro, dat vond ik te duur, dus verder gezocht en gevonden, Aldi, 1,99 :) Dus vandaag met reflecterende spullen op pad én een lamp op mijn cap.

Nu slapen, morgen weer menles.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 22:39

Naar aanleiding van een berichtje van jou over die lampjes, heb ik er ook 5 gekocht. Onze oude (de dure versie) was kapot gevallen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:21

Ik ben erg geschrokken van Har vanavond, hij blijft maar liggen...

Afbeelding

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 00:11

wat een trieste foto |( heel veel sterkte en hoop dat er nog een klein lichtje schijnt voor wat hoop, duim heel hard voor hem.
T is heel raar maar het voelt toch of je elkaar beetje kent als je elke dag verhalen leest van elkaar en ik leef dan ook erg mee en hoop zelf noit voor zo n situatie te moeten staan, dit wens je niemand toe. :(:)

ook fan van lampjes in de aldi heb er ook 2 gehaald werd toch behoorlijk lastig met zaklamp in je hand de weide uit mesten :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 03:16

Kan niet slapen en denk gelijk 'kijken of er Har-nieuws is; wat een zielig hoopje paard zeg, dat zal je veel pijn doen om te zien.....

Duim, duim, duim..........

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 06:45

Daarmee ontlast hij wel zijn voetjes, dus het is slim van hem dat hij blijft liggen.... het geeft hem minder pijn. Maar het breekt je hart om hem zo te zien |(

Zo weer op naar de hogeschool door weer en wind.