Ben wel benieuwd naar de foto's dan, askazita!
Tallechie heeft van het zonnetje genoten.. heerlijk was het he?!!
Bettepet heeft goede resultaten behaald, knap hoor! En dan die proefjes uit je hoofd. Dat zou ik denk ik niet kunnen..
Biancacoo heeft een heel lief zoontje die erg geduldig was vandaag.
IT: Heeft er een heerlijk tutteldagje van gemaakt.
Lacuna: Misschien een extra ibu inzetten? Of mag dat niet volgens de regelementen.. Leer poetsen, tja daarom heb ik voor kunstof gekozen

Ik heb vanaf vandaag voor komende week twee ponys erbij. De oude pony waar ik vroeger op reed en zn shetlander vriendje. Wegens omstandigheden(tis een lang verhaal) staan ze niet bij elkaar. De shet heb ik eens ff lekker onthaard. Man wat een vacht.. Ik hoorde hem alleen terwijl hij stil stond ademen, tja dat is niet echt goed dacht ik zo. Dus in overleg vanaf nu geweekt hooi, want het hooi was erg stoffig.. Maandag ga ik weer en als hij het dan nog doet scheer ik zn hals weg. Hij staat snachts ook nog eens op stal, dus volgens mij heeft hij het ook gewoon benauwd.
Daarna doorgereden naar de oude pony. Die stond kreupel in de wei ineens. Ik vermoed een hoefzweer want dat heeft hij vaker, de hoefsmid komt maandag, dus dan kunnen we dat hopelijk ook oplossen voor hem, arm ding. Hij is een week of 5 geleden zn grote vriend verloren en daar was hij zoo aan gehecht.. wel sneu hoor..
Daarna eef laten springen aan de longeerlijn. Ik dacht ff een keer wat anders. Dr nieuwe springschoenen om gedaan en dr peeskappen. Die peeskappen paste niet echt lekker(dat was ik alweer vergeten, normaal gebruik ik die niet, alleen met springen omdat ze wel een lomp kan zijn). Heb nog minimaatje 3-in-1 beschermertjes liggen maar die past ze alleen in de zomer, en dan nog maar net. Moet dus nog opzoek naar mooie nieuwe kapjes of die drie in een dingen, maar dan in een goede maat.. Springen ging verder na het afdoen van de peeskappen wel goed, en daarna nog heerlijk een stukje gewandeld op het landgoed in wording achter op het terrein. Ik heb dus heerlijk genoten van het zonnetje vandaag..
Fijne avond allemaal!