Citaat:
In elke hand heeft de menner dus 3 leidsels vast, maar om het gemakkelijk te maken wordt er een klemmetje gebruikt. Er zijn 2 klemmetjes, die dus elk 3 leidsels op elkaar duwen en dan is het voor de menner gemakkelijk om te sturen en de leidsels vast te houden. Dus bij een bocht moet de menner eerst de leidselvoering doen met het bovenste paar leidsels, dan met het middelste en dan met het onderste
OK dan. Nou eueueu we gaan eerst maar voor tweespan
@Naaltje, een leuk of vervelend dilemma? Echt wel super fijn voor de vogeltjes dat ze nu lekker in een voliere zitten!
Vwb salamanders, vind ze wel grappig. Ik heb jaren en jaren een waterschildpad gehad, zo'n roodwangetje, die was ook zo grappig. At uit je hand en kwam echt naar je toe. Maar die vragen best wel wat verzorging hoor, goed schoonhouden, voeren en regelmatig lekker plekje in de zon. Heb ook een tropisch aquarium gehad. Todat ik op een gegeven moment een maanvis had gekocht die steeds groter en groter werd, en bijna al mijn andere vissen opat. Uiteindelijk is het geheel naar het toenmalige schoolaquarium gegaan
Zo ik moet nu op pad. Eerst langs de pony's en dan centjes verdienen.