Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geweldig dat jullie dit hebben gedaan en wat fijn dat het weer meezat helemaal top!
. Prachtige natuur gezien, ontzettend getroffen met het weer (de voorspellingen waren van te voren niet zo best namelijk) en super trots op zoonlief en natuurlijk onze paarden. Voor Rembrand was het wel zwaar, vandaag er dus ook maar regelmatig naastgelopen. Volgende keer minder kms per dag.
.
en goed voor Ber, zo in een groep is er niets mee aan de hand. Ze is nog steeds beetje bozig naar de geiten maar lijkt zich goed te zetten in de groep
Heb voor Cathey nu een goedkoop hoofdstelletje van Pagony, ook prima als het voldoet trouwens. Maar heb nog niet veel in 'materiaal' voor haar geinvesteerd (dekens allemaal 2e hands, zadel had ik nog liggen en past toevallig goed
halstertje van Ber over) ze heeft alleen een nieuw zadeldekje gekregen dus had zoiets van zo'n mooi hoofdstel mag ze wel hebben

leve de super service van de paardendrogist. Dus ga zo direct uitproberen
maar of het helemaal de oplossing is weet ik nog niet heb het nog niet goed uit kunnen testen, we zullen zien de komende tijd. Het regende zooooooo giga dat we maar weinig hebben kunnen doen. Voordat ik het hoofdstel goed had zitten was het dus gaan regenen, nadat de regen was opgehouden was de bak soort van overstroomt
dus alleen even erop gaan zitten voor het idee dat ik erop had gezeten met het hoofdstel zeg maar
toen ik het hoofdstel af deed begon ze te likken en kauwen alsof er een bit uit ging wat niet kan want er hing dus niets in
nederland,eens niets gedaan tijdens de vakantie behalve eten,strandhangen,eten, zwembadhangen,eten, saunahangen eten,soms is dat ook eens fijn,nu weer de wekker zetten en alles weer normaal...
) maar uiteindelijk vrij netjes over de hoefslag links- en rechtsom gestapt en paar keer mooi ontspannen naar beneden. En dat alles in de bak, waar ze het vaak erg eng vindt maar daar was gelukkig vandaag niets van te merken.