Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en heel flink gekletst. Foei toch
, want dan een jengelend kind is helemaal een drama. Vandaag ook nog hele reis door de sneeuw. Had zo gehoopt in de lente thuis te komen, zodat ik eindelijk de training weer zou kunnen oppakken
. Maar goed, dieren waren goed verzorgd tijdens onze vakantie. Ze vanmiddag even op stal gehad om allemaal een poetsbeurt te geven. Ze hadden tenslotte 12 dagen achtereen deken opgehad.
). We hadden van te voren voor zoonlief al skiles geboekt (met nl- sprekende instructeur) en dat was maar goed ook. Bleken ook Franse vakanties te zijn, dus voor mij was er s morgens geen groepsles meer mogelijk. Alles zat volgeboekt. Maar na mijn prestaties van de eerste dag maar besloten privelessen te nemen. Op zich kan ik best skieen, maar de angst overheerst als het wat steiler wordt en dan blokkeer ik helemaal. Maar goed, op mijn manier toch genoten. En alhoewel ik dus niet in de zon kan zitten, wel heel blij geweest met de zon (als het bewolkt is zie je amper diepte en word ik nog banger)
goedzo!
Skieen heb ik ook nog nooit gedaan, lijkt mij erg eng.. heb ook geen ruimtelijk inzicht 

....even in de gaten houden dus..
....... moet ik de remmen nakijken/bijstellen van de trainingskar van de honden..en eerst bij school klaaroveren..en het huis nog opruimen en schoonmaken, genoeg te doen dus...ook nog een doos zoeken voor een pakketje...
Dus hij gaat gezellig mee naar stal. 

Ook nog gauw even met Didsie geknuffeld 
, had echt geen gevoel meer in mijn handen. Nee, dat zeg ik verkeerd. Ze deden juist erg veel pijn door de kou. Heb dat voorgaande jaren nooit gehad, maar deze winter heb ik steeds erg veel pijn met mennen. Ondanks 2 paar handschoenen. Zometeen Thabor ohz rijden. Eerst maar even longeren, geen idee hoe fris hij is. En heb geen zin om te vallen, zeker niet op harde bodem

Hoop dat 't meevalt
voor hem.