Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze staat nu na 4 maanden alweer te koop als goed dressuurmatig bereden..... heb haar volledig groen verkocht.
.
hoop elke keer als ik het topic bovenaan zie staan dat er nieuws is....
maar heb ook al heeeeeel veel regen zien vallen. En het waait erg hard. Eens kijken hoeveel mensen er in de avondspits op elkaar knallen
manman wat een files vanmorgen.
wat een pijn zal dat beestje hebben zeg

PrinsjeH schreef:Ik zag gisteren op het prikbord de kaart van Nouvel en Fief en kreeg de tranen in mn ogen, ik houd daaraan vast dat ook die vreselijke verwonding zo kritiek was en toch goedgekomen is!!! Jullie rijden weer en ik hoop dat Har nog terug naar Brabant komt!!! 1 op de 5 is helemaal niet slecht toch, bij de loterijen heb je minder kansen!!!
PrinsjeH schreef:ik heb een foto van jouw kaart gemaakt... kan ik er af en toe naar kijken en dan beur ik weer op
kies maar wat uit
, zo konden we dus ook niet de paarden van de vrachtewagen af halen. na wat hanessen met de klep besloten de klep plaat op de grond neer te leggen en met het vrachtwagentje van de stalhouder achteruit tegen onze vrachtwagen aan te rijden en dan de klep over te leggen en dan ze de andere vrachtwagen in te laten lopen en dan de klep dicht te doen iets naar voren te rijden en dan de klep weer naar beneden en ze dan maar zo uit te laden
. maar dan de vraag doet een 2.5 jarig paard dat niet veel in de handen is geweest maar wat wel super braaf is dat zo maar
. hij moets er even over nadenken en naar kijken maar toen toch stapte ie zo braaf over
dus klep van het vrachtwagentje dicht iets naar voren klep weer open en dan weer uitladen en dus de zelfde excersitie weer herhaald met sjaak.
en voor de rest niks meer. dus de vrachtwagen staat nog bij de opfokstal en net heeft me moeder met de stalhouder waar sjaak staat sjaak opgehaald dus die staat weer in zijn eigen stal
)
Lekker ding die Hans
Braaf hoor van het jonkie ! Castratie helemaal goed gegaan ?