Onlangs had iemand een foto gemaakt van 1 van de bijrijdsters met 1 van de paarden op het slik (laag water). We werken getagt met 'dat is toch jullie knol' ohhh hoeveel mensen dat een belediging vonden
maar ach tja het zijn gewoon knollen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ach tja het zijn gewoon knollen.
Nog vele jaren.
Wpaard schreef:Happytime gefeliciteerd![]()
Het mennen met mijn jonge pony gaat redelijk goed. Hij vind het alleen enorm spannend als er vrachtwagen aan komt rijden, ook met wandelen. We wandelen/rijden op het fietspad en als hij rechts van het fietspad loopt en er komt een tegemoetkomende vrachtwagen langs, schrikt hij heel erg. Heeft iemand hier tips voor? Vind het best lastig omdat ik ook rekening moet houden voor de fietsers die passeren..

maar na 3 weken kon ik hem alweer ophalen en sindsdien maken we rondom het Duitse Rhauderfehn waar we wonen mooie ritjes en rommelen we wat aan in de bak maar alles is op recreatieve basis en zo genieten we samen alsnog van onze ritjes. 

Wpaard schreef:Happytime gefeliciteerd![]()
Het mennen met mijn jonge pony gaat redelijk goed. Hij vind het alleen enorm spannend als er vrachtwagen aan komt rijden, ook met wandelen. We wandelen/rijden op het fietspad en als hij rechts van het fietspad loopt en er komt een tegemoetkomende vrachtwagen langs, schrikt hij heel erg. Heeft iemand hier tips voor? Vind het best lastig omdat ik ook rekening moet houden voor de fietsers die passeren..

en onze voorkeur is eigenlijk zoveel mogelijk onverhard en liefst beetje groepsverband al is dat laatste zeker geen eis omdat ons gemiddeld tempo natuurlijk trekpaard tempo is en geen pony tempo (wij zijn meestal langzamer op langere afstanden ivm veel meer stappen)