Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
niets van aantrekken, weet dat het lastig is maar wat je zegt, het is uit je handen en mensen hebben soms ideeen over dingen die anders zijn dan die van jezelf, en of dat terecht is of niet tja... (nu ben ik daar ook erg niet goed in, mede reden dat ik me ziekgemeld heb op mijn werk dus aan mij heb je ook niet veel hoor, just trying
).
.
.
.
, handig zo'n grote meid.
.
.
en nog gefeliciteerd met de verjaardag van Amerigo
Blijkbaar had hij zijn zaterdag middag anders voorgesteld. Kwam allemaal weer goed hoor. Maar wel besloten dat als hij deze week 1 of 2x helemaal lekker loopt ik hem van het najaar pas weer op ga pakken. Hij moet gericht aan het werk, maar daar vind ik hem nu nog te jong voor. Ook omdat hij ontzettend goed kan lopen, maar dat vind ik nog veel te vroeg. En als het erin zit komt het er over een half jaartje ook wel uit.
. Ponyjacht hebben we hier gestopt, wij waren op zoek naar een echte leerpony, d-maat. Pony's waren allemaal super, kind er stuk voor stuk prima mee weg sturen, waren braaf en allemaal al bewezen (Z2 dressuur), maar kregen ze ook allemaal niet door de klinische keuring
. Kind heeft er nu dus ook al geen zin meer in
. Wij willen Romeo klaar laten maken voor ohz. Ik hoop dat jullie meer succes hebben, zag regelmatig leuke c-pony's voorbij komen.
, maar even goed doorgezet.
. Eerst met Moos het bos in, up-tempo gereden en hij kwam niet eens moe en nauwelijks bezweet thuis. Daarna in de bistro nog wat gedronken en wat lekkers gegeten. 
. Na de 8 komt......... néé, niet de 10.
Tingeling.... klaar.