Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft nog nooit zo goed gereden. bij beide jury's had ik nog niet eerder gereden met de pony's en wist dus ook niet waar ze op zouden letten. Tweede proef vindt snuit altijd spannender, de bak is iets anders, andere bodem, weet niet wat het is, maar hij kwam wat onstuimig binnen, maar na een aantal onderdelen liep hij ook weer goed. Op het laatst wat te langzaam (hij moest plassen), maar was zeer tevreden. 179 bij de 1e proef en 182 bij de 2e proef (en 6e prijs), dus hij heeft nu "al" 2 winstpunten
had ik nooit verwacht....
Goedemorgen!!
's Avonds hadden we een verjaardag. En vanochtend was Beer weer lekker vroeg wakker en nu ligt hij alweer te snurken op de bank...
op mijn enorm pijnlijke hand
....Dus eerst aan het koelen geweest en met een proffesioneel aangelegd drukverband kon ik toch mijn menhandschoen aan en rijden.

. Wat liep mijn kanjertje lekker en wat ben ik enorm trots op hem
.
die de jury later wel bleek te hebben) maar dat deert helemaal niets....ik heb zoooo genoten...en kwam met dikke waterlanders de kur uit...wat kun je blij zijn met je diertje en wat kan ik van Brutus genieten....
Vind het super dat je Snuitje zo lekker rustig hebt, leve het hooi en de grote stal 
lekker dagje dus gehad letterlijk en figuurlijk
. Nu moet ik zeggen dat ik dat wel prima vind
, in dit stadium voor als zoonlief wil gaan draven aan longe. En daarbij vind ik het zelf ook echt een verademing dat ik nu een pony heb die niet continue keihard wil of als een gek om me heen rent en helemaal hyper is dus voor mezelf laat ik het ook maar even zo

. Het is best lastig om ook je pony goed te laten lopen en op de muziek te letten... maar goed het was super leuk om te doen
steekt neus om de hoek..
geweldig!!
voor de hand...
Durf Sil dan ook veel meer aan te pakken
echt wat jullie samen laten zien...daar kunnen heel veel mensen nog veel van leren, geweldig !