proficiat!!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Gem schreef:Frensie: ik gok er zomaar op dat mijn zus ook nog niet klaar is![]()
. Maar het "einde" zal wel in zicht zijn... misschien dat 1, hoogstens 2 van mijn schoonzussen nog een poging zal wagen. Of er moeten "nieuwe" gezinnen ontstaan na verloop van tijd, maar dat op zich zou een slecht teken zijn
.
Dus nu een vette gaas erop gedaan met een verbandje, ziet er erg overdreven uit maar zo blijft het wel schoon. 
Want ze zijn wel een week uit elkaar geweest. Beest weer helemaal gelukkig dat hij weer in de wei kan staan.
wijken gaat ook zo goed en mooi regelmatig, prachtige middendraf en weer terug, mooie galop. Ze is gewoon een heerlijk rijpaard, en dat als tuigpaard hahaha.
, Helaas ben ik mijn moeder veel te vroeg aan hetzelfde ziektebeeld (borst-en later uitzaaïngen in de botten) verloren.. dus mocht je behoefte hebben om even van je af te schrijven... mijn PB-box staat open!
). Vind het altijd leuk om te doen, zijn mensen uit het bedrijfsleven, vaak interessante organisaties.