Citaat:
Mijn comfi-ride naar de menvereniging, haha.......niet lachen hoor ....
Nou meid, jou houden ze in ieder geval niet aan omdat ze denken dat de trailer niet getrokken kan worden
Als het zo ook kan is toch prima. Wij gingen vroeger heel vaak met de tractor plus wagen erachter naar concours
We waren altijd wel degenen die de anderen eruit konden trekken
@Tallechie, jij bent dus echt alles en alles aan het opruimen en schoonmaken, nesteldrang
Jeetje zeg wat regende het net, die arme kinderen op zo'n hockeyveld, ook geen sport hoor. Pony's stonden er ook wat verregend bij. Ze staan nu steeds op het landje, omdat ze er straks toch 3 maanden afgaan. Ik geloof zowaar dat ze er nog wat eetbaars afhalen ook, echt ongelovelijk. Ze krijgen nu 4 plakken hooi per dag, anders toch wel 6 a soms wel 8 (als het koud is). En ze zien er prima vol uit.
@Askazita, da's leuk crossen (neem aan dat je onder de man bedoelt toch?)
@Rivaldo fijn gemend, top hoor! En op speurtocht naar roots van Rivaldo, ben benieuwd of je dat uit kunt zoeken.
@Happytime, die van mij hebben ook altijd haarfijn in de gaten als ik aan het kletsen ben, gaan direct op rust staan
Manlief alweer zo laat thuis, hij werkt veel te hard.
Voor volgende week voor het eerst een VW bus gehuurd voor het vervoer van peerd etc. Is niet eens zo duur (incl BTW/verzekering plm 70,- Euro per dag afhankelijk van versie bus). Dus we hebben nu in ieder geval een auto voor als we oooooooooit een grote trailer kopen. Verhuurder zit hier om de hoek, dus je haalt zo'n beetje je eigen auto uit de garage