zondag hopelijk met de kar een eind eropuit! wil lekker naar het bos toe, daasloos

veel plezier met helpen bij de wedstrijd
altijd leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

altijd leuk!

)
En dat de vierdaagse leuk was! 

pannehoef en mastbos zijn een uur rijden voor mij.. helaas..
dus heb hun pc maar aangezet nu

(anders duurt het nog langer voor ik er weer uit ben...
)
Dusja, toen deed ik dat maar braaf he..
(anders kwam ik te laat) 
Is dat op de Rucphense heide dan of wat? 

dohh ik zit echt te slapen 

)
De hoefsmid erbij. niets. Fysio erbij. Ja er was 1 plek als daar de spieren losgemasseerd werden haalde ze toch uit van de pijn. Ze had zoiets als wat men bij mensen spit noemt. Daarna moest ze een halve week rust hebben. Mijn bijrijdster heeft ze daarna ohz gereden, want ik was op vakantie. Maar ik ben met gekneusde ribben terug gekomen van mijn ruitervakantie. Dus afgelopen donderdag toch geprobeerd met de kar weg tegaan. Na een half uur toch maar omgedraaid omdat het niet helemaal lekker ging bij mij.
met pa mee! 
) we zijn naar het mastbos geweest, we hebben een N-weg overgestoken, staan wachten bij verkeerslichten op N-weg (toen maar gauw de fietspad overgeschoten de wijk in, het werd mij te gortig
)
2x een ''daar kun je door'' >nee echt niet! discussie gehad over 2 paaltjes.. beide keren ging het echt nét.. en dat paard weet het lijkt wel
die slingert dan plots niet meer 

''ik had geen paard gezien'' ga dan niet op een ruiterpad zitten? 
lekker verder gereden, paar keer stilgestaan omdat kindjes wilden aaien, vindt hij ook prima 

knappe ventje was het weer vandaag!!!