Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KittyDylan schreef:Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen
Ik wil komend jaar mijn (dan 4 jarige) pony laten beleren. Nu twijfel ik tussen een sulky of eentje met 4 wielen. Ik heb zelf ook (amper) menervaring (wel ooit mijn menbewijs behaald maar dat is al jaren terug)
Doel is puur recreatief, misschien wat lesjes als ik wat in de buurt heb. Lekker het bos in en wat thuis in de wei.
Aan welke maat/maten zou ik moeten denken? De pony is ongeveer 1.10.
Het beleren ga ik sowieso al niet zelf doen natuurlijk. Daar moet ik ook nog een adresje voor zoeken.
assie schreef:Went snel hoor pjer. Waar ben je nu wezen kijken dan? Bronneger heeft een grote en een kleine bak, Vlagtwedde en Onstwedde ook (of nouja, Onstwedde kán een grote bak hebben, afhankelijk van het tussenschot), in Stadskanaal wordt ook menles gegeven.
pjer schreef:assie schreef:Went snel hoor pjer. Waar ben je nu wezen kijken dan? Bronneger heeft een grote en een kleine bak, Vlagtwedde en Onstwedde ook (of nouja, Onstwedde kán een grote bak hebben, afhankelijk van het tussenschot), in Stadskanaal wordt ook menles gegeven.
Wij verhuizen naar Eext, en ik had gekeken bij de vereniging in Annen?
Ik zie dat er in eext zelf ook iemand zit die les geeft dus daar zal ik ook eens gaan kijken.
Ik hoop ook komend voorjaar weer menwedstrijden te kunnen gaan rijden, dus een actieve vereniging zou ook wel leuk zijn.
We hebben nu een kruising fries x tuiger en hebben een oogje op een kruising tinker voor in het tweespan erbij. Beiden stokmaat ca 167cm
Op onze huidige stal is de normale rijbak (18x40) voor het inrijden bij de menwedstrijden, dus ik ken het wel een beetje en ik vind het behoorlijk krap.