Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_Rivaldo schreef:Ik ga mij vanvond of morgen inschrijven voor someren hopelijk doen er meer mee....
Psydoxy schreef:L_Rivaldo schreef:Ik ga mij vanvond of morgen inschrijven voor someren hopelijk doen er meer mee....
.... klopt 't dat ik 'm nog niet kan vinden....
Yes, yes, terug in Nederland. Met op dit moment.... 7 inschrijvingen voor de mendurance ben ik benieuwd of het lukt om het aantal inschrijvingen voor de endurance voorbij te streven. (Dat is echt nog veel triester
)
Flurk schreef:Dat is best raar of niet? Zo weinig deelnemers. Misschien nog oproepjedoen op fb en flyers uitdelen bij de protocollen opwedstrijden?
Psydoxy schreef:Het is nog een week of 3, iedereen wacht tegenwoordig tot de laatste week met inschrijven.
Napie schreef:Vooral met de annulering van de Loonse duinen zou je meer animo verwachten. Jammer hoor. Gaat het wel door Esther?
Ik vind het juist heerlijk met de training nu. Wel met vliegendeken. Het weer is heerlijk om te trainen en nog net mooi lang licht. Ik zit op de 45 km per week minimaal momenteel. Op dit moment is hij zelfs te goed in conditie moet ik de rust er weer in zien te krijgen.
MarjaR schreef:Pfoe, de start is wel heel vroeg komende zondag!
Ik moet ook nog ruim 2 uur rijden naar Someren, dus ik vertrek 's morgens thuis al om pakweg 04:30 uur. Dan pik ik eerst nog een clubcollega op die meegaat als groom, en dan dus de hele rit naar Someren.
Het wordt een lange, maar hopelijk gezellige dag. Ik kijk ernaar uit!