Heerlijk veulen Baudyh
Hier wel lange manen fan, in principe als het past bij het paard/de pony.
Zie hier Ollebol, bij haar vind ik het erg mooi passen en ze heeft ook erg mooie manen

Gisteren vlechten weer even los, alles netjes gemaakt, het is nu alweer wat langer dan op de foto, want het komt nu net onder haar hals uit als ik haar van de andere kant bekijk. Als ik ze dan naar de andere kant leg en mooi borstel, dan is ze net zo'n volbloed show arabiertje met prachtige hals, heel mooi om te zien. Blondie had natuurlijk ook mega-manen paste ook echt bij haar, Snuitje ook. Bij Hero laat ik ze ook groeien. Maar ze moeten dan wel mooie manen hebben, niet van dat piek-haar-korte-stukken-ertussen-gedoe dat vind ik niet mooi.
Maar ja bij Bente leek het nergens naar. Die had altijd zeer korte sportcoupe.

Staart werk ik ook altijd regelmatig bij, heb het graag net hand boven de hak. Sokken kom ik vrijwel nooit aan. Ook omdat we zoveel buiten rijden. In de zomer zijn niet geschoren en geknipte sokken een goede bescherming tegen muggen, teken en aanverwante artikelen. En in de winter heb ik ze graag lang ivm 'afwatering'. Als het helemaal te erg word haal ik soms de hele lange haren bij de pijp eraf. Maar goed, we dressuren ook niet natuurlijk. Als je wel dressuurt hoort het kaal, vind ik dan.
Wat een heerlijke dag vandaag zeg. Dacht laat ik mijn Garmin eens omdoen een ochtendje, nou heb tot 11.00 uur vanochtend al.... 5.8 km gelopen incl 4 km uitlaten hond gemiddelde snelheid 4.5. Grappig he. Geen wonder dus dat als ik bij de universiteit ben en de hele dag nauwelijks wandel ik last krijg van mijn rug.
**edit km stand was toch iets anders
**
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-04-14 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt