Jeetje Aks jij bent gek zonder handschoenen nu buiten gaan rijden
Gem hoop dat je de zinnen weer wat hebt kunnen verzetten na de domper van gisteren. Een goed (sport)gezond paard wat je zelf ook nog leuk vindt dat kan een hele zoektocht zijn, maar hij/zij is er hoor, zeker weten!
Tine zal het denk ik niet erg vinden dat ze weekje wintersport had, anders zit je je toch maar te ergeren dat je niets in de bak kunt doen met alles bevroren
Poeltje hele dag groomen & wedstrijd, zet 'm op
Biancocoo en Baudyh komen ook nog langs
En even zwaaien naar de meelezers, degenen die onder stenen of elsewhere zitten
Vandaag was het bij ons ook werkelijk snijdend koud .... heb me enorm ingepakt en heb flinke wandeling gedaan van bijna 2 uur, samen met Wis. Als we flink doorliepen was het niet koud ook af en toe maar stukjes sukkeldrafje gedaan
Ollie wordt steeds meer 'eigen' ze ziet er ook heel tevreden uit als we zo aan het wandelen zijn. Toen we haar net hadden probeerde ze steeds tussendoor gras te eten, sleurde ze je zo mee, of opeens omdraaien dat ze je omver lopen (zo typisch lomp zeg maar) doet ze nu totaal niet meer erg fijn!Zo mijn dressuurzadel dat ik bij Bente/Rizanta had is ook weg beetje slikken maar wel mooi natuurlijk want dan kan ik mijn man weer recht in de ogen krijgen ivm aanschaf westernzadeltje

ja heb eenn 0 uren contract. Veel plezier vandaag!
voor Ips drukke hoofden zijn lastig, veel met paarden bezig zijn helpt bij mij altijd erg goed maar met dit weer is het wel erg
&
honden wat een viezerikken zijn het toch soms he.
maar vond het erg leuk
, Alwyn sloom & braaf, Snuit relaxed wat is het verschil