Onweer is weer voorbij, hond ligt weer te snurken.
Ik troost wel altijd, hond is bang en zoekt steun, ik vind dat ik als roedelleider haar steun moet geven. Bubbles is er absoluut niet bang voor, das een echte lab!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

... (ze had een mannetje moeten zijn
)
. Voelde me wel een beetje l*llig, maar gelukkig vond hij het zelf ook onverantwoord om dan naar de wei te gaan en onderweg een tak op je kop op te lopen
.
! Heerlijk kunnen rijden dus, Ster liep erg fijn en na losrijden wat dingetjes uit de L geoefend. O.a. een gebroken lijn tot X deed ze eigenlijk meteen heel goed op beide handen (beter dan die flauwe 5-meter knik) en voorbereidingen tot halsstrekken in draf (erg lastig, want haar tempo werd hoger, beetje terugnemen, weer een stukje verlengen en wat blijven spelen op de leidsels, maar steeds wilde ze het tempo verhogen).
.) maar ze deed het m.b.v. lesmees best netjes. Ging nog wat vlug en de tweede keer twijfelend naar achteren, maar ook weer netjes naar voren!
) Maar goed, heb niet te klagen hier, het is hier best prachtig weer!
Lijkt me ook wel grappig
)
Romeo laat dit normaal niet toe, maar samen voelden ze zich blijkbaar toch sterker met dat vuurwerk
Het is hier ontzettend rustig op mijn werk, dus heb niet echt iets te doen... Over 3,5 uur beginnen jullie wakker te worden, maar dan heb ik gedaan met werken en heb ik weer geen tijd voor Bokt
en voor de platte tractor.
make us proud.
Nog 3 kwartiertjes voor het weekend begint!
Dat is trouwens ook beter voor mij, dan moet ik mij morgen alleen om het hoofdgerecht druk maken
Ik heb er echt zo veel zenuwen voor! Het is morgen de eerste keer dat er mensen komen eten en dat ik moet koken
Thuis (in België) kookten mijn ouders altijd, maar die zijn nu een beetje te ver weg
Gelukkig maar. En vandaag lekker vrij!!
enige voordeel is dat wij dan (zoon en ik) een paar weken die kant op gaan in de zomervakantie en dan willen we naar Australië. Lijkt me helemaal geweldig daar eens heen te gaan, anders komt dat er toch niet van. En Han is nu net in de leeftijd dat zoiets ook echt een indruk achterlaat.
.
Gefeliciteerd Gem!!!
Ik ben 14x tante en nummer 15 is onderweg