En mn andere schattige ponytje (en weer die banaan
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor Nijnebeest. Slapen is nu in ieder geval heel erg goed.
we waren erbij toen hij overleed.
), dan hebben ze je gezien.
En dat was niet met een braaf mak paard maar met Zaar een behoorlijke hittepetit is. Spectaculair lesje maar echt heel veel van geleerd
Sinds die menles doe ik het zoals ik het heb beschreven. Natuurlijk is het zo dat als je inschat dat het een groot probleem wordt, jij kent je pony het best, dat je een inhammetje neemt en je groom erbij gaat staan of dat je, als je alleen rijdt, even een andere weg inslaat, als dat mogelijk is. Alleen de narigheid met mennen is dat je niet altijd een andere weg in kunt slaan of een inhammetje in kunt rijden dus volgens mijn instructeur moest ik leren het zelf op te lossen en leerde je dan je paard het ook zelf op te lossen. Volgens hem kun je dan overal langs, door en tussen.

Dus heeft ie een beschutstalletje en ook nog een klein stukje tegels waar hij op kan lopen
En als ik een groom heb hoop ik zondag of maandag weer een lekker buitenritje te maken.

en meer dan 50 jaar menervaring, die met dat jonge paard in tweespan door de parkeergarage gaat in Zoetermeer
[AR-ITP] Voor het eerst betuigd! 5e foto, grote meneer met pet, en later ook op de bok (de koetsier)
).
Voel me nu savonds veel beter, nu dat ik weet dat mn mannetje lekker beschutting kan zoeken savonds. Jenkins schreef:VHU Sil heeft altijd 24/7 buiten gestaan zonder schuilhok.. en nu sinds deze maand heb ik eindelijk een stalVoel me nu savonds veel beter, nu dat ik weet dat mn mannetje lekker beschutting kan zoeken savonds.
vergeten zal ik hem dus niet snel
) Citaat:VHU Sil heeft altijd 24/7 buiten gestaan zonder schuilhok.. en nu sinds deze maand heb ik eindelijk een stal Voel me nu savonds veel beter, nu dat ik weet dat mn mannetje lekker beschutting kan zoeken savonds.

voor patrick, arme nijn, maar jullie hebben je uiterste best gedaan

voor zhora, zorgenhondje 
(en daardoor goed kan schrikken omdat hij dan uit zijn dutje ontwaakt als er iets aankomt
)

Daarna gaan we naar een recreatieplas. We hebben een maand of wat geleden een rubberboot gekocht, maar sindsdien was het weer te slecht. Nu is het nog niet warm, maar ja, wsl wel de laatste kans om toch te varen met een zonnetje aan de lucht. Dan maar niet met zwemkleren aan (bibber) en gewoon met kleren aan de boot in. Kan hij toch even lekker varen.