Evelinee_ schreef:hallo iedereen!
Ik ben hier even een paar dagen afwezig geweest, mijn vriendin en groom is dinsdag door een vrachtwagen geschept die door rood reed. Al snel gingen de geruchten rond dat ze zwaar gewond of dood zou zijn. Ik stond te trillen op mn benen! Maar gelukkig blijken de roddels weer eens niet waar te zijn! Ze is weer lekker thuis maar is natuurlijk wel bont en blauw! Dit hield me de laatste dagen wel even bezig, vooral omdat het gewoon zo dicht bij is.
Zondag heb ik wedstrijd met de shetten en natuurlijk kan ze niet groomen, maar ze komt wel kijken! Erg leuk! Dinsdag nog even dressuur getraind met de shetten, maar ze waren zo verschrikkelijk sterk! Pff werd er helemaal chagarijnig van! Had het idee dat het meeste getrek bij Tina vandaan kwam dus gister Tina maar even aan de lange lijnen gehad, en even goed verteld wat loslaten was. Hopelijk doen ze het morgen samen beter!
Ga nu weer even alles proberen bij te lezen en een samenvatting zoeken!
Wat een naar bericht zeg evelien, is dat het meisje die eigelijk altijd met je meegaat op wedstrijd.
Wens haar maar veel sterkte van mij hopelijk knapt ze snel op.
Heb je voor zondag een groom? Anders wil ik je altijd helpen hoor! Waar heb je hem?