Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(van kaakontsteking via twee zenuwbehandelingen, net dus toch nog een nabehandeling omdat er nog een restje ontsteking zat bij andere kies.... noodkroon er weer opnieuw op en nu hopen dat het over twee weken 'schoon' genoeg is .... pffff).
.
. 

. Erg leuk trouwens ze reageert super op lichaamstaal dus op een gegeven moment galoppeerde ze in een werkelijk keurig handgalopje om me heen. Nu nog met mij erop
Precies, beter kan ik het niet zeggenCitaat:Vind jouw veerkracht werkelijk ongelofelijk![]()
Trektocht doen we in Drenthe, start en aankomst bij manege waar zoonlief ook al paar jaar op ponykamp gaat, in Gasselte. We doen het rustig aan, omdat mijn paard en ik beide beetje gehandicapt zijn en de nr 3 is ook niet helemaal gezond. Team Krak en Mik zeg maar haha. Eerste dag 15 km (we hebben wel zitten twijfelen om daar 20 van te maken, maar ja, beter iets te fit aan de finish dan total loss), 2e dag 25 (gaan we naar Orvelte, is museumdorp, op google veel te vinden) en laatste dag weer 15. Als weersvoorspelling klopt, dan moet ik toch maar met volle bepakking, kan ik zweetdekens voor de paarden meenemen voor tijdens de pauze. Sam heeft het namelijk erg snel koud.
wil ook wel even kijken of ik het kan scannen maar dat wordt dan van 't weekend want kreeg ding net niet aan de praat sorry
ze was natuurlijk superbraaf en galoppeerde keurig in mooi langzaam tempo helemaal mooi rond
Had echt zoiets van ze geeft mij zoveel vertrouwen en dan ga ik zitten k*&^(%tten, laat ik haar nu eindelijk ook gewoon vertrouwen dat ze niet opeens wegspringt, opzij knalt of opeens in de versnelling gaat. En dat deed ze allemaal dus niet.
.
.
) maar .... heb nu maar geaccepteerd dat ik het gewoon met krukje moet doen en hoef nu niet eerst 5 minuten bij te komen van het opstijgen (Cathey ook niet denk ik
) wat kan een mens dan eigenlijk eigenwijs en stompzinnig zijn he
nog afgezien van alle zooi die je ervan hebt.