Ips: wat ellendig. Kan me voorstellen dat je je dan niet op je gemak voelt. Deed ze dit bij vorige eigenaar ook, of was ze daar heel anders? Het kan natuurlijk gewoon door de verhuizing komen. Geef je misschien heel ander soort voer? Kreeg ze daar iets door het eten (bijv magnesium) En merries blijven toch ook wat lastiger dan ruinen vrees ik. Hopelijk komt het snel goed.
Bianca: sneu voor je zoontje, maar zwemmen met oorontsteking is natuurlijk ook niet te doen. Normaal is het zo (tenminste bij ons zwembad) dat het proefzwemmen eigenlijk het echte afzwemmen is. Dat moeten ze halen, het "afzwemmen" is dan meer voor de vorm. Ze laten geen kinderen zakken, terwijl de hele familie staat toe te kijken.
Vanmorgen les gehad met Amerigo. Hoe hij het doet weet ik niet, maar hij gaat momenteel per les met sprongen vooruit. Man, wat wordt hij mooi als hij zo loopt te sjouwen. Ik weet niet of ik het ooit zo in een proef voor elkaar ga krijgen (zeker buiten op het gras zal het lastig worden), ik weet niet of hij dat gaat volhouden, maar het lessen is echt GENIETEN momenteel. Juf is ook kurjury en heeft mijn nieuwe kurmuziek goedgekeurd.

Het is hier nu echt vies weer, harde wind en regen. Moet zo de paarden weer naar huis halen uit de zomerwei, wordt een vervelende wandeling vrees ik...