Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor smikkel, mocht ze wel lezen 

In mijn hoofd vooral, haha 

Een prachtig zandpad gevonden. Daar wil ik vrijdag onder het zadel eventjes wat gaan proberen te dressuren
't is heel dicht bij stal, en open en overzichtelijk. Dan hoef ik niet ook nog tussen de bomen te speuren naar mensen/duiven/dingen en dingen die er niet zijn 
Poeltje schreef:De keuze is reuze onder de marathonwagens. Als ik nog eens het geld had, kwam er een Kraay menwagen. *blijven dromen*BaudyH, hoe is het met jou?

) **edit** ik dacht dat Jelmer een nieuw paard was maar ik begrijp dat dat ook een groom is en je was met Uzma, die herkennen we wel natuurlijk qua naam
het lijkt me zo geweldig om in zo'n coole jog of galopje door het bos te kunnen gaan ... dus dat willen we gaan leren. Het zadeltje staat haar werkelijk schitterend en ligt prachtig
en het zit zo ongelovelijk lekker, is ook erg fijn voor mijn rug, knieen en heupen/bekken. Had nu geen fototoestel bij me maar zal het even vastleggen als ik er weer mee bezig ben. Ga er ook les in nemen, ben helemaal blij, leuke nieuwe uitdaging
wat een rotweer. 

, twee zadels bij een pony maar aan de andere kant iets met je leeft maar een keer of zoiets
zoonlief wilde ook heel graag western zadel (maar dat telt niet zo mee hoor, hij paste ook op het dressuurzadel).
en ik weet niet hoe ik het dan moet doen met mijn handen
dit is er een met zo'n ronde open voorkant, beetje als een podium zadel. Zeg maar zadel met handvat, ook handig tegen het er onvrijwillig afstappen