Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:@VHU: gisteravond werd het donker en moest ik ineens ook aan jou denken... is natuurlijk ontzettend confronterend voor je
dacht oplossing met bitje gevonden te hebben. Als ik alleen dressuur, of alleen buiten rij, gaat het goed. Maar wilde dus even wat anders, dus door hindernissen, pionnetjes en door de waterbak. Toen flipte hij, kop omhoog, bijt hij op zijn lip, wordt hij heel boos. Weet dan ook niet wat ik moet doen hoor. Ik ben eigenlijk nooit echt boos op hem, wel dat ik boos ben, maar niet dat ik het op hem afreageer maar hij heeft vandaag dus eigenlijk voor het eerst dat ik hem heb gewoon op zijn fl*kker gekregen.
. Die Snuit, hahahaha, hier ook twee van die Welshkes en ik heb toch al heel lang paarden, maar die Welshkes, tja, daar helpt het gewoon echt niet bij om eens boos te worden, soms hier ook wel eens, maar volgens mij helpt het niks, heb heel veel geleerd van die pony's, maar vindt mijn paard ook wel heel erg lekker, daar kun je wel eens bij uit je slof schieten. 
aan ingridM 
Ze zou vanaf komende maandag Thabor 2x per week gaan rijden (omdat manlief hele week in Middelburg zit en paardje toch moet lopen. Kan hem moeilijk alle keren longeren, wordt erg saai en ik kan er voorlopig nog niet op), maar dat gaat nog niet door lijkt me. Ik ga wel proberen maandag met Rembrand ohz naar les te gaan. Met gelkussen voor mijn billies. En dan ga ik gewoon een uur staples doen. Ik hoop dat het lukt.
gaat goed daar in 't noorden tine?!
allemaal van paard vallen 

) een slidingstop of 6

PrinsjeH schreef:Kleine update: de knuffels hebben niet geholpen. Harley's hoeven zijn zeer bevangen, het hoefbeen is volledig gekanteld en gezakt. Hij blijft vijf dagen in de kliniek op dezelfde behandeling in de hoop dat het beeld stabiliseert en hij nog weidepaard kan worden...

ik weet echt even niet wat ik moet zeggen.. Wat onwijs rot. Hopelijk komt hij er als weidepaard gewoon doorheen
dat is rotnieuws zeg
hopelijk heeft hij nog een leefbaar leven als weidepaard straks