Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Stapte 4,5 ongeveer.
Citaat:Mijn Roos verliest haar hoofd onderweg liever.
)

Citaat:Ik vind dat ook lastig met scharen... Eigenlijk mijn grootste 'probleem' met Kay. En dat ie bang is voor vrachtwagens en trekkers. Kay komt gelukkig niet omhoog.
Citaat:Ik voer nu ook grasmix en lucernemix erbij naast het ruwvoer, en hoop dat ze daar ook wat dikker van word.
Er is ook Maisbrok van hartog, daar schijnen ze ook dikker van te kunnen worden, maar of dat werkt ? geen idee.
(voor kalk en dat ze wat langer kauwen, dus beter opnemen) en dus die 3-6-9-mix doen.
.

Ze zeiden toen we hem kochten dat hij hooguit 85/90 cm zou worden, is dus ff wat doorgeschoten
Gelukkig was het vanaf de 3e keer gewoon goed vind ik dan weer hele opluchting

net als jullie BeebCitaat:Eefielover : Duurt even, maar heb je ook wat
Nouvel schreef:Nouvel, wat voor olie geven jullie Fifi over het voer ??daarbij krijgt ze een flinke hoeveelheid olie door haar voer heen...
met deze combi hoef ik bijna geen krachtvoer meer te geven en is ze toch heel mooi rond geworden!

Rizanta is knap 
) en over hout voor een trailer besteld
voor Evelinee, en voor je vriendin 
Hij krijgt nu zo'n 3 handjes per wéék. 

Zolang ik erbij blijf is het goed, dan is ie rustig, lekker eten, en als je dan wegloopt gaat de ijsbeermodus weer aan.. 
Gisteren met de hond naar 't bos geweest 
ouders gaan op vakantie en brengen 'm naar 't pension (ik moet zaterdag heel de dag werken, en mijn broer + hond = ramp, en ik ga hem daar zondag halen, breng hem dan 'savonds naar m'n ouders terug