Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en als ik denk dat ze wat nodig hebben krijgen ze daar een paar keer een handje uit. Maar ze worden er altijd erg fel van dus meestal hou ik het bij een boterham, wortel of appel. Vind persoonlijk dat een half uur flink aan de bak in de bak al echt wel werken is voor een driejarige pony hoor, dus dan is het geen wonder dat hij er dan wel klaar mee is.
).
er waren mensen in het bos bramen aan het plukken ergens zomaar halverwege het ruiterpad en dat was wel heel bijzonder... toen nog een enorme tractorcombi die van die rollen gras aan het maken was... en sommige plekken op het ruiterpad waren nog erg modderig en tja, een stads-menpaard vindt dat maar heel raar
maar goed uiteindelijk vond ik een stuk ruiterpad waar ik een paar keer goed heen en weer kon rijden en toen liep ze weer als een zonnetje

Citaat:Wobbe is geen 3, wobbe is 6 hij krijgt nu bijna iedere dag een handje ponybrok.
hoe kom ik daar nou weer bij? Hij ziet er ook zo schattig uit...
Als Alwyn trouwens een pruim zien of wat bramen gaat hij helemaal gapen en wijlen 

lekker op het oefenveldje, en bezig geweest met gelijke druk op beide leidsels. hij was zó ontzettend goed bezig he
groom/fotograaf ook nog een stuk laten rijden, en laten voelen. En toen lekker nog 'n half uur uitstappend over de weg terug 
kanjer 
moet nog érg wennen

Naaltje schreef:[AR-ITP] Fjord Diddle aan het 'dressuur'mennen!
topic van vandaag
dagje vrij vinden paardjes wel eens lekker joh tine :)
. Ze staan lekker in de wei, denk niet dat ze het missen. 
wat een kanjer dan 
mijn vent is later, en ik vind half 9 al een redelijk vreselijke tijd voor avondeten...

behalve als hij echt gewerkt heeft, dan krijgt hij er 2, of 3