Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ziet er leuk uit zaza voor de kar. Heerlijk zo genieten van de zon 
we hebben de leidsels in het onderste gaatje van het bokkebitje waar ik mee rijd gedaan en hij rijd daar veel lekkerder op. Hij knauwde te veel op het bit als ik ging dressuuren op de wei (heb ik net 2 keer gedaan) En vandaag in het onderste gaatje gedaan en hij hield heel de tijd netjes zijn mond dicht en leek ook wel of hij betere stelling aannam
Nanna heeft bedacht op kruisingen waar ze naar huis kan wel haar eigenweg kan bepalen. En als ik dat dan niet wil gaat ze der een groot probleem van maken.
Ik baal er echt van. Nelleke_H schreef:Nanna heeft bedacht op kruisingen waar ze naar huis kan wel haar eigenweg kan bepalen. En als ik dat dan niet wil gaat ze der een groot probleem van maken.Ik baal er echt van.
Niet afgeven en doorzetten, al blijf je daar een halve dag staan klooien...SuSEQ schreef:Nelleke_H schreef:Nanna heeft bedacht op kruisingen waar ze naar huis kan wel haar eigenweg kan bepalen. En als ik dat dan niet wil gaat ze der een groot probleem van maken.Ik baal er echt van.
Dat ken ik van ergens. De mijne hebben bedacht dat ze voor de tweewieler gerust links- of rechtsomkeert kunnen maken als ze niet meer vooruit willen. Heel leuk als ze dat ook proberen voor de vierwieler.Niet afgeven en doorzetten, al blijf je daar een halve dag staan klooien...
Groeten, SuSEQ
We gaan heen waar ik heen wil en niks anders.
ze weten de weg naar huis zo goed dat als we richting huis gaan ze ook ineens veel harder stappen en willen draven. Dit laten we nooit toe. Ze doen alleen nooit moeilijk als we gewoon een andere kant uitgaan. WE merken dat ze uit zichzelf de bocht willen nemen maar als we de andere kant uit gaan vinden ze dat ook niet erg gelukkig
) oortjes naar voren en gaan en die banaan moet hem soms inhouden omdat hij te snel loopt en dan uitelkaar valt voor het mooie
.
. Dennis schreef:Het staat nu echt op de startlijst dat ik maandag Z ga starten. Brrr, vind het maar wat eng.
Ben iig wel 1e in de Z, ben de enige die Z start.
@LADPR: Super dat het zo lekker ging.

. Roosje kan alles, nu ik nog
. 

Komt vast helemaal goed!
dus hebben ze 'm gister weer opgehaald en hopelijk brengen ze m'n wagen vandaag terug, dan kan ik met dit mooie weer een paar foto's maken!