Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alou schreef:ikkemetwikke schreef:er staat toch ook "zker niet ALS je geen ervaring hebt?
ziet zo vlug op de tenen getrapt zijn hoor.
ik zou het al knap vinden de theorie erin te stampen in een weekend,als je daarnaast in 1 weekend ook nog je praktijklessen moet krijgen.
staat toch niet voor niets zo een lachend smilietje achter![]()
Je krijgd toch zo een boek? die zou je toch thuis kunnen bestuderen?!
wat zou de reden zijn dat het met het RBW wel lukt en niet met het KBW?
Suzan_bobar schreef:Hoi hoi,
Ik ga 27 maart al op voor mijn koetsiersbewijs. Door het weer is het examen 2 weken verschoven,... Dat gaf mij wel kans om alsnog in te stromen! Ik ben benieuwd! De lessen gaan heerlijk, de theorie zie ik wel tegen op hoor,... pfff al die verschillende koetsjes enzo pffff
Suzan_bobar schreef:En wie weet hier het antwoord op die voer vraag,...
Wat is de stelregel voor het voer van het paard?
A. 5 kilo brok, 5 kilo hooi
B. 3 kilo brok, 10 kilo hooi
C. onbeperkt hooi
In de antwoorden van de online vragen is het antwoord A (jawel, dat moet ik mijn pony geven hahahaha dan explodeert ie!) en mijn instructeur zei B. Dus we zijn er nog steeds over in discussie. Het antwoord wordt voor het examen gevraagt aan de examinator.
IndianLady schreef:En als je je shetten traint dan is 5 kilo toch nog altijd teveel. Ze kijken mi teveel naar cijfertjes. Die kilo's brok is afhankelijk van zoveel andere dingen. Staat je paard op stal, of in een padock, komt hij overdag buiten, wat voor training geef je hem, is het een ruin of een merrie, hoe oud, wat voor soort kar heb je, op wat voor ondergrond moet je paard werken?
Ik vind niet dat dit een standaard antwoord kan zijn, 5 kilo brok en 5 kilo hooi punt
Suzan_bobar schreef:Oefenvragen kun je vinden via de site van onder de kastanje,... dan moet je minimaal 80% scoren om te slagen. Is dit trouwens bij het officiele examen ook zo??? Hoeveel fouten mag je hebben? 8 toch?