Ja dat was het zeker, Annemieke van bokt was er ook bij met Gate, wij zijn allebei uit het wagentje geslingerd. Zij had een hersenschudding en was helemaal beurs, Gate dr achterbeen/bil lag helemaal open. Ik had de pech dat ik op mn hoofd landde, met de strengen om mn benen gewikkeld. Geukkig bleef Dinkey braaf naast me staan, hij had de kromgebogen bomen van de kar in zijn nek gehad en had eigenlijk de klap opgevangen. Ik had een zware hersenschudding en wist helemaal niet meer wat er gebeurd was of waar ik was. Annemieke en ik werden naar het ziekenhuis gebracht en de pony's zijn door de dierenbescherming naar de kliniek gebracht. Gate is gehecht en Dinkey had een beschadigde halswervel, en schaafplekken. De kar (een zware, stevige tweewieler gelukkig want als dit een sulky was geweest hadden we het echt niet overleefd) was total loss. Het heeft allemaal erg lang geduurd voordat we alle 4 weer in orde waren.
Toch ben ik weer gaan mennen, in het begin was ik echt bang. Maar Dink op de een of andere manier niet, super pony!
Hij heeft nog heel lang met zn hoofd scheefgelopen maar dat is met de jaren vanzelf weggetrokken. En hij heeft mij mn vertrouwen terug gegeven en nu vind ik het zelf ook niet meer eng. Wij hebben nu ook een sulky en ben gisteren nog een heerlijk ritje wezen maken. Hij heeft in de 14 jaar dat ik hem heb, echt nog nooit gebokt, gesteigerd of gestaakt voor de wagen, zelfs niet eens opzij gestapt. Dus ik ben best wel trots op mn kleine vent!