he bonte gevaar gefeliciteerd met je shetjes ik had het gehoord dat bertho er mee gestopt was. Gaaf man dat ze nu van jou zijn. Veel succes met wedstrijden, maar daar ben ik niet zo bang voor.
Ik volg dit topic al een poosje, maar had zelf nog geen foto van mijn eigen aanspanning(kje). Hier hebben jullie vast een idee. Als ik betere fotos heb zal ik jullie ze laten zien.
ik ben ook sinds vorige week begonnen met aangespannen te rijden! zo leuk!!!! heb een marathon wagentje gekocht en aande slag gegaan mijn dochtertje van 4 vind het ook helemaal te gek! ik rijd al25 jaar, maar dit is ook erg leuk!
Onze shet (85 cm)loopt ook voor de kar. We hebben nu een karretje maar de lamoenen zijn te kort waardoor hij er te kort achter staat. Moet nog een tijd wachten voordat het allemaal op maat word gemaakt.. Zal m'n zusje en haar vriendin even voor gek zetten Hier de eerste keer voor de kar (kar is niet van ons) Ging meteen super en alsof hij het altijd al heeft gedaan.. Beetje wazig .. Hij loopt bij ons ook gewoon zonder oogkleppen.
Ik kom hier ook eens even kijken. Mijn shet kan ook voor de wagen schijnt, maar was al redelijk druk voor een palletje. Het tuig, gaan misschien vanmiddag bij een wagentje kijken.
Hoeveel kg kan 1 shet trekken?
Tuig een jaar geleden helemaal uit elkaar gehaald en daar heb ik nu spijt van. Krijg die broek niet goed in elkaar, of ik ben riemen kwijt of snap het gewoon niet. En heb mijn koetsiersbewijs ook nog, haha
Ik ga dit ook even volgen ! Wil mijn (verzorg)shetje ook voor de kar gaan doen, maar nog één probleempje, de kar is er nog niet haha ! Maar ik ben wel al bezig met lange lijnen, dus dat is alvast een voorproefje erop !
Okeej nu weet ik het zekker ik wil ook echt met mijn lieve shet een karretje!!! Ben het al zo lang van plan, maar jammer genoeg kan ik geen geschikt sjeesje vinden voor haar Ze is 5 jaar en ongeveer 93 cm. Wil wel een sjeesje die niet te zwaar is. ik kan niet wachten tot ik er een heb nu ik dit allemaal lees enz. Heb er zin in!
Ik neem ons Ruthje (onze shet) wel eens mee voor een rondje met de fiets. Hoef ik lekker niet te trappen ze trekt me toch wel (vindt ze ook nog kei leuk ook )
Okeej nu weet ik het zekker ik wil ook echt met mijn lieve shet een karretje!!! Ben het al zo lang van plan, maar jammer genoeg kan ik geen geschikt sjeesje vinden voor haar Ze is 5 jaar en ongeveer 93 cm. Wil wel een sjeesje die niet te zwaar is. ik kan niet wachten tot ik er een heb nu ik dit allemaal lees enz. Heb er zin in!
Ik neem ons Ruthje (onze shet) wel eens mee voor een rondje met de fiets. Hoef ik lekker niet te trappen ze trekt me toch wel (vindt ze ook nog kei leuk ook )
Leuke foto's. Maar ik vind op bovenstaande foto het borsttuig wel erg laag zitten.
Ja klopt.. maar jammer genoeg kan het niet hoger.. freddie is ong 86 cm hoog.. en het tuigje past allemaal net.. alles zit op het kleinst mét bijgeprikte gaatjes:P en bij het borststuk past er niks meer bij.. maar zo heel erg is dat toch niet?