Denk ook niet dat veel mensen mij kennen

Maar ik start veel in oost (Overijssel) voor mij net zo makkelijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Dit is een heel fijn en goedlopend topic, alleen lijkt het de laatste pagina's meer richting een huiskamertopic te gaanIs het mogelijk om het weer over de wedstrijden te hebben en ontopic te blijven?
lanouska schreef:Ik heb vanavond gestart in Assen.. Van de week niet al te veel getraind.. Maandag terug gekomen van marathon in Frankrijk en de bak is nog steeds een zwembad..
Super tevreden met hoe Arjan vanavond liep.. Met als resultaat reserve kampioen in de M dressuur
lanouska schreef:Ik heb vanavond gestart in Assen.. Van de week niet al te veel getraind.. Maandag terug gekomen van marathon in Frankrijk en de bak is nog steeds een zwembad..
Super tevreden met hoe Arjan vanavond liep.. Met als resultaat reserve kampioen in de M dressuur
Linsey1998 schreef:Leuk Ciska!
Zit alleen een beetje te dubben, want het duurt een weekje voordat ik mijn startpas kan aanvragen en dus kan doorgeven bij maren kessel dat ik toch dressuur officieel wil starten... maar de inschrijving sluit op 17 maart. Sta nu nog ls onderling ingeschreven zegmaar. Maar vind het ook zonde als ik dan mijn startpas heb, om toch onderling te starten. Want ik moet wachten op de registratie bij de club.
Denken jullie dat ik me gewoon met startpas kan inschrijven bij Maren Kessel of zullen ze daar moeilijk over doen?