[AR] Dressuur en Vaardigheid 2015

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yarrah

Re: Dressuur en Vaardigheid 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:39

:-) ik heb vanmorgen gebeld en meteen het spannummer gekregen. Later keek ik op "mijn KNHS" naar de gegevens van mijn startpas en daar staat inderdaad hetzelfde nummer.
Maar als het er niet op hoeft dan doe ik het ook niet, want marathonrijden ga ik echt niet doen. Dit ivm met het peesblessures geschiedenis van Oz. Ik wil geen risico's nemen.

Maar begrijp ik het goed dat je eerst door de B moet om aan de vaardigheid mee te doen?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:43

Je mag meteen in de L vaardigheid beginnen, ook al je nog geen punten in de B dressuur heb.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:51

:-) oke,... gaan we dat ook doen :-).
En nu hopen op mooi weer. Het gaat een leuke dag worden.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:52

@Keet bedankt. Ik heb nog "old school" witte bordjes op mijn wagen gemonteerd met zwarte cijfers erop. Zo te zien is inderdaad de kleurspecificatie (zolang het contrast maar groot genoeg is) uit het reglement gehaald.

@Tine10 Als ze nu automatisch een wagennummer uitdelen, is het op zich wel slim. Dat scheelt een hoop gedoe achteraf dat er weer nieuwe passen moeten worden toegestuurd (dat had ik toen namelijk). Ik dacht ook dat er tegenwoordig iets veranderd is met het type startpassen dat je kunt aanvragen. Ik moest in 2012 specifiek vermelden dat ik ook gewoon DR/VH wilde starten, anders kreeg ik alleen een SMW startpas. Nu kun je maar een menstartpas aanvragen die gelijk voor alles geldt.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:02

Mijn pony's hebben ook mijn wagen nummer op hun pas staan. Ze mogen niet eens SMW starten :+.
Ik heb nooit een wagen nummer aan gevraagd, maar heb hem dus wel al jaren.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:25

_Marjola, klopt: Ik heb in december 2014 mijn startpas aangevraagd en kreeg automagisch een D/V+SMW pas. Daarbij dus ook het wagennummer.

En inderdaad, ze hebben de kleurenspecificatie voor de nummers eraf gehaald.
Ik moet voor juli nog even gaan verzinnen hoe ik mijn nummer op mijn leenwagen ga plakken := . Of nee, ik moet gaan verzinnen hoe ik mijn nummer óver het bestaande nummer op de wagen ga plakken 8)7.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:39

kan de menwedstrijd van 12 juli te Oosterhesselen er ook tussen.

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:48

Zooo jammer dat wij dan niet kunnen Lanouska!!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:53

;( ;( .. het duurt even maar we komen er wel weer overheen ~~}>

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:57

lanouska schreef:
;( ;( .. het duurt even maar we komen er wel weer overheen ~~}>

Zou het? ;-)

Ik ga morgen de deken voor de dressuurkampioenen van Mencompetitie Onstwedde ophalen. Dus binnenkort heb ik een deken voor jou (nou ja voor HS)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:06

Jammer dat het tegelijkertijd met de SGMW Leek is. Anders was ik graag gekomen :)

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:09

assie schreef:
_Marjola, klopt: Ik heb in december 2014 mijn startpas aangevraagd en kreeg automagisch een D/V+SMW pas. Daarbij dus ook het wagennummer.

En inderdaad, ze hebben de kleurenspecificatie voor de nummers eraf gehaald.
Ik moet voor juli nog even gaan verzinnen hoe ik mijn nummer op mijn leenwagen ga plakken := . Of nee, ik moet gaan verzinnen hoe ik mijn nummer óver het bestaande nummer op de wagen ga plakken 8)7.

Net een jaartje te vroeg SMW gestart dus. :P Achja, die witte bordjes op mijn wagen zien er best netjes uit.

Misschien kun je het op een blaadje uitprinten, dat in een insteekhoes stoppen en met schilderstape vastplakken over het huidige nummer? Okay, het staat niet heel netjes, maar het werkt wel zonder schade achter te laten op je leenwagen. ;)

Mooi concours, Lanouska! Het is alleen iets te ver weg voor ons (en een dag na DK West). Hopelijk levert het veel deelnemers op.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:29

Hmm, zou dat houden in de waterbak? Schilderstape?
Ik ga eens overleggen met degene van wie ik de wagen mag lenen. Wie weet heeft zij een geniaal idee (op haar oude wagen had ze het nummer gewoon 'vastgehecht' met hechtdraad dat normaal tijdens operaties gebruikt wordt :+ )

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:32

Helaas ben ik op vakantie met oosterhesselen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:55

Yarrah, keek even in je profiel. Ik ken jou ;-) Jij bent van Oz. Grappig dat je nu ook ment. Toen Rembrand nog hengst was, hebben we een keer samen een buitenrit gemaakt.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:11

tine10 schreef:
Yarrah, keek even in je profiel. Ik ken jou ;-) Jij bent van Oz. Grappig dat je nu ook ment. Toen Rembrand nog hengst was, hebben we een keer samen een buitenrit gemaakt.

Ach verdorie, ik zie het nu pas onderschrift en profiel. Vorig jaar nog bij je geweest. Oz is nu weer 100% en er komt geen tweede bij kan ook niet we zijn verhuist naar een andere stal die wat duurder is en twee paarden wordt wat teveel van het goede.
Ik ga je vast zien op de wedstrijden!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:12

Vast wel dat we elkaar gaan tegenkomen! Leuk. En als je vragen hebt, kan je altijd bij me terecht!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:45

tine10 schreef:
Vast wel dat we elkaar gaan tegenkomen! Leuk. En als je vragen hebt, kan je altijd bij me terecht!

Doen we :j

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:20

Dennis schreef:
Mijn pony's hebben ook mijn wagen nummer op hun pas staan. Ze mogen niet eens SMW starten :+.
Ik heb nooit een wagen nummer aan gevraagd, maar heb hem dus wel al jaren.

Dat wagen nummer hoort bij jouw en daarom staat het op je startpas.
Als je meerdere paarden hebt kun je dus met verschillende paarden samengesteld rijden.
Met in je achterhoofd dat alles wel moet kloppen dus als je ponys te klein zijn mag dat niet en je hebt natuurlijk wel startkaart met het betreffende dier nodig.
Vandaar dat jouw wagen nummer gewoon op je staras staat.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 17:55

Romy en ik gaan zondag voor het eerst Z starten. Bij onze vereniging moet je als je een startkaart hebt een klasse hoger starten dan je officieel start. Dit omdat ze het anders niet eerlijk vinden voor de hobby menners. Ik heb hem van de week voor het eerst gereden en vind de proef makkelijker te rijden als de M . Minder snel achter elkaar, wel moeilijkere dingen natuurlijk. Maar het voelde fijner om hem te rijden. Ben benieuwd zondag hoe het gaat.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:12

Patricia_86 schreef:
Romy en ik gaan zondag voor het eerst Z starten. Bij onze vereniging moet je als je een startkaart hebt een klasse hoger starten dan je officieel start. Dit omdat ze het anders niet eerlijk vinden voor de hobby menners. Ik heb hem van de week voor het eerst gereden en vind de proef makkelijker te rijden als de M . Minder snel achter elkaar, wel moeilijkere dingen natuurlijk. Maar het voelde fijner om hem te rijden. Ben benieuwd zondag hoe het gaat.

Succes en veel plezier

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 15:13

Succes Patricia

Wij starten morgen in Hoofddorp met Prins van Groningen in de B dressuur en L vaardigheid en Janouk mag mee in de ZZ vaardigheid. Gezellig op de club.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:06

janouk schreef:
Succes Patricia

Wij starten morgen in Hoofddorp met Prins van Groningen in de B dressuur en L vaardigheid en Janouk mag mee in de ZZ vaardigheid. Gezellig op de club.

Succes en veel plezier

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:22

Janouk voor het eerst sinds augustus vorig jaar weer mee. En ze liep top. 2 x winstpunt, binnen de tijd en 2keer 1 balletje. Nu ZZ vaardigheid met 8 wp

Prins voor het eerst outdoor mee. Haha buiten de ring was veel interessanter. In de b dressuur 175 en 180. 1 winstpunt. 

In de L vaardigheid had hij het naar zijn zin. 1 x foutloos binnen de tijd en 1 x een balletje in de andere ronde. 2 winstpunten.ex

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:57

Mooie resultaten Janouk!