Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Die had ik idd al een keertje gezien, maar vind hem voor dressuur gewoon niet elegant genoeg.
bedankt voor het plaatsen van de foto, je kunt hem zo op bestelling laten maken.
Dennis schreef:Een cavalier is ook nog een optie, die zijn ook erg fijn.
Anke schreef:Dennis schreef:Een cavalier is ook nog een optie, die zijn ook erg fijn.
Daar heb ik contact mee opgenomen, kaal zonder opties beginnen ze bij 895,-![]()
Ik wil er graag eentje voor mijn B en C pony. Dan heb je wel gelijk een bredere nodig en ook grotere banden.![]()
Als het doorgaat, kan ik daarna ook foto's maken en terugkoppelen wat mijn ervaringen zijn over deze tweewieler.![]()
De cavaletti is een sulky die voor ieders beurs geschikt is.
Wel rekening houdend ermee dat je via de KNHS geen vaardigheid ermee mag starten.
Alleen dressuur wedstrijden en/of recreatief, hobby.
nobje schreef:Ik vroeg me af of je ook nog naar de wagentjes van de http://www.delemerij.nl/ had gekeken...
Dat zijn ook erg fijne wagentjes, die ook plezierig zijn geprijsd. Hoe meer extra's hoe duurder ze worden
Ze zijn net verhuisd van Hengelo naar Rijssen. Maar misschien ook de moeite waard om eens naar te kijken... even gauw een foto.. moet nog even zoeken naar betere... maar dit is wat ik zou gauw uit photo bucket kan vissen ha ha ha
[ Afbeelding ]
Je kan zelf de spoorbeedte bepalen van de wagen
Ik was er zo happy mee dat ik voor onze Welsh ook een dergelijke wagen heb besteld met een aangepaste spoorbreedte van 1.25 zodat ik hem makkelijk mee kon nemen op het koetsenrek. De wagen die ik had was makkelijk in balans te brengen door het zitje te verschuiven etc.
Ik vond het wagentje van Cavelier trouwens ook erg mooi hoor. Maar ik had mijn tuig ook al bij Bennie Boomkamp gekocht. En toen het wagentje wat rond gereden.. en toen was ik verkocht ha ha ha... Enige nadeel was dat ik hem voor een pony van net geen 80 cm wel wat aan de zware kant vond. Maar dat was dan ook het enige minpuntje wat ik eraan kon vinden. Maar wellicht zijn die er wel. Ik rij nu nog maar een paar maanden ermee..... mijn favoriet voor het kleintje blijft toch de HCA .... Maar ja de redenen waarom je daar niet voor gaat zijn helder. Dus ik zou zeggen kijk ook eens op hun site.
cinniz123 schreef:zoals ik hem gemeten heb is hij 73cm maar weet nooit helemaal precies waar je moet meten.
heb het gewoon met een touwtje en cm gedaan![]()
vorige eigenaar zij 75cm maar iig ergens in die richting dus