[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 10:37

zo, ochtendklusjes gedaan. Nu lekker een ontbijtje :9

VHU fijn dat je in elk geval de rit goed uit hebt kunnen rijden! en wat een prachtige startwaarden!
Succes vandaag :(:)

bubbels is geblesseerd :(:) in achterpoot want voorpoot van hond heeft geen knie :P

Mick heeft 2 persoonlijkheden :')

Zo, ik ga gauw mn ontbijt wegwerken en dan naar stal! Genieten van dit heerlijke winterse weer, I love it!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 10:54

Goedemorgen..
Tallechie, dat is toch een prima start met snuit ! leuk dat jullie het goed kunnen vinden. :j
Tine, leuke foto's !
Vhu gefeliciteerd met het goed uitrijden van de endurance, zooo knap !
Crazymel, ook jij gefeliciteerd, super gedaan, ik vind dat zo mooi, zo'n endurance met goed gevolg helemaal afleggen !
Aks geniet ook van het koude weer.
Frensie, duidelijkheid over bubbles...beterschap voor haar, ik hoop dat ze snel hersteld.
wanneer ging je de volgende scan van gwin nu laten maken, is dat al snel ?
mickje foto's ! mooi koppie heeft hij toch.
lottex, handschoenen vergeten...brrrr :brr:
oh ja...vhu Bente vandaag verhuizen..toch weer spannend, gaat blondie dan ook mee verhuizen ?? of ben ik nu blond.. :o?
ollie...nog een schattig veulen gekocht ??

Hier gisteren pup's gekeken...ze zijn enorm gegroeid, en we hebben gekozen voor een zwarte dame !
zal fototje zoeken..t'is nog een propje..haha..maar goed ze zijn nu 6 weken jong, dus..over ruim 3 weken komt ze bij ons.
Tadaaaaa :
Afbeelding

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 11:48

Smickey : tijdens het mennen was het echt vervelend, maar was nog snel weer in huis om op te warmen := die vergeet ik nooit meer :P
Biancacoo : wat een schatje <3

Zo, ik heb al wat gewerkt in de weide. Plan is om een stuk af te zetten van 15m X 15m, wat zal gebruikt worden als winterdeel & ook voor grondwerk en zo. Pony's hebben nu een schuilstal van 2m X 4m, maar naast het winterdeel staat een hangaar, daarvan hebben we een stuk van 5m X 6m afgezet wat later nog onderverdeeld zal worden in opslagplaats en stal.
Palen staan al in de grond, en er is al een gat gemaakt in de wand van de stal :) Nu nog lint spannen en dan is het klaar!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:14

Zo lekker weer hier. Net de konijnen en cavia's voorzien van een schoon hok.

En mn tandem leidsels ingevet. Miss zo een rondje tandem !! Fototoestel gaat mee.

Iedereen veel plezier met of zonder paarden vandaag !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:24

Ik houd het niet bij :o , Noedel is gaaf, Mick heeft echt een heel leuk koppie, zowel lief als ondeugend <3 , Snuitje heeft het goed gedaan!, de pup is echt <3 <3 <3 , LS komt weer lekker binnenvallen met meteen een leuk filmpje!, zoontje van Tine heerlijk op het strand 8-) <3 en heel veel beterschap voor Bubbles :(:) , verder nog een nieuw winterstuk, wedstrijden en ritten!

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:14

Echt ongelooflijk! :oo
Er lag weer een heel grote plas op onze oprit, dus ik nam Lieze mee op te oefenen door plassen te lopen... Ze stapte er makkelijk door, maar toen rolde ze haar in de plas :')
In plaats van een witte pony is ze nu dus een modderpony :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:29

ieuw lotte :D

@biancacoo; wat een drólletje!! :+:

Ik heb weer een stomme actie uitgehaald vandaag :')
En heerlijk gereden met Dids :)

En de hond was mee, die ben ik nu strontbeu (luistert maar half) maargoed hij heeft lekker buitengespeeld :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:42

oh een schattig hondje voorbij zien komen....

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:07

Wij zijn weer veilig thuis na 3 dagen toeren over de Heide / veluwe

Kleine boktmeeting
Janouk en Happy Times
Afbeelding

camera beslagen door de kou :brr:

Wij hebben genoten: het weer was prachtig, de ritten waren top, Janouk deed het geweldig. Kortom genieten.
Morgen ga ik bijlezen en vertel ik meer, eerst nu mijn beestjes, kind etc verzorgen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:30

:r Heb denk ik iets verkeerds gegeten of heb een buikgriepje ofzo. Heb net enorm gekotst :r Was echt zeker al 6 jaar geleden dat ik gespuugd heb en het is echt yuk...
Maar lucht wel enorm op, voel me nu stuk beter.

Biancacoo wat een droppie!!
Lottex lekker vieze pony, hahaha, wat een smeerlap!
VHU hoe was de verhuizing?
Janouk lekkere dagen gehad.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:34

gezellig janouk !! het is ook best :brr: :brr: :brr: buiten..

haha...droppiepupje he ??!! ze zijn echt nog klein..haha..
frensie..dat kan idd goed opluchten,...beterschap !!
avaluna houd het niet meer bij...
haha..is hier ook niet bij te houden.. :')

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:42

:wave:

hier een trots mens :D ondanks de kou en redelijk moeilijke route en winterpluis van wish goed uitgereden!! op de pa net als bente 10 min wish wilde ook niet uit.... op naar volgendjaar!!!

ik weet wat aks gedaan heeft!!! :P

ahh puppy :D lief!!

ben benieuwd hoe het met maaike en bente is vandaag met de verhuizing! ben wel echt trots op jullie hoor wat een top team zijn jullie!!!

leuke foto janouk!

beterschap frensie!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 18:52

Leuk plaatje janouk!!! :D

en een dikke :(:) voor frensie. Hopelijk was het eenmalig boel eruit gooien en voel je je gauw weer beter! :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:09

ik meld me ook weer.....was echt onwijs gaaf,ik had gelukkig de sulky oxer nog meegenomen,dus sun had het niet zo zwaar,
was een top weekend,zonnig,hagel,vorst in de nacht
lees morgen wel ff bij

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:20

Sorry, helemaal kapot hier, dus sluit me aan bij alle samenvattingen, op opmerking na over schattige pup.

Vandaag met 3 paarden gestart en 5 proeven gereden (3x dressuur en 2x vaardigheid). Ben met 5x eerste prijs en 6 winstpunten thuis gekomen. Die 5 keer eerste prijs klinkt wel heel stoer, maar ze hadden geen enkele rubriek samengevoegd, dus met Thabor en Rembrand was ik enige in de rubriek. Tja, dan kun je niet anders dan eerste prijs winnen :D

Was heel trots op Thabor (en mezelf). Ging best goed. Had alleen iets langer de bak moeten verkennen, want de hoek met publiek was spannend. Maar buiten verkeerde stelling heeft hij niets verkeerds gedaan. Heb zelfs heel voorzichtig (waarschijnlijk niet zichtbaar hahaha) middendraf geprobeerd. Durfde ik tot nu toe niet.

Daarna snel Amerigo van de trailer gehaald, Thabor er weer op. Manlief bracht Thabor naar huis, haalde Rembrand op, terwijl ik Amerigo ging optuigen en losrijden. Hij was op tijd terug om de proef voor te lezen. Amerigo ging super fijn. Hij was erg voorwaarts (normaal is hij altijd erg tam), wat waarschijnlijk kwam omdat hij gisteren geschoren is en het buiten koud was. Toen even pauze om wat te eten en drinken, voordat Rembrand aan de beurt was. En die ging zoooo fijn. Oke, de proef was nog niet echt netjes gereden, teveel foutjes, maar hij deed zo ongelooflijk zijn best. Bij het uitstappen (buiten in het zonnetje, dat was een stuk aangenamer dan in de binnenbak) werd ik even emotioneel. Dat ik dit toch nog mee mag maken met hem, na alle ellende van de verlamming nu ZZ starten.

Bij de prijsuitreiking werd ik weer emotioneel, watje haha. Maar ben zo trots op mijn grote knul. Ik had met Rembrand 225 punten, met Amerigo 195 en met Thabor 174. Persoonlijk vond ik de punten wel erg hoog, maar goed, we genieten er toch maar van :D

Daarna nog vaardigheid met Rembrand en Amerigo. Voor Rembrand was het allemaal wat krapjes zo binnen, dus voorzichtig gereden. Dit werd beloond met 0 ballen, helaas wel 0,5 seconde tijd. Maar dus toch een wp. Met Amerigo had ik 1 bal, dus toch ook een wp.

Heb nog wel stress voor mijn wedstrijd van 10 november. Een van de juryleden heeft afgezegd. Voor haar ook erg sneu, gebroken heup, da's niet prettig. Maar moet dus nog op zoek naar een nieuwe, terwijl ik al zo'n beetje iedereen had gebeld, dus er komt er waarschijnlijk een van ver.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:24

Tine, super gereden, goed gedaan met Thabor !
echt knap dat je met hem gestart bent ! :j en dan ook nog vette winstpunten, haha !

Crazymel, echt goed gedaan met de endurance ! ik vind dat zo knap van jullie...super gedaan !
en dat beloofd wat moois voor volgend jaar, vol goede moed verder trainen voor endurance van 2013. :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:34

Zo even op de andere reageren.

Noedel is een gave tinker had je andere topic ook al gezien hij doet het netjes !!!
Aks lekker gereden en met de hondjes bezig.
VMU en mel knap de endurance uitgereden in de kou :brr:
Biancacoo wat een super schattige pup. Word een gaaf 4-span.
Frensie is ziek balen hoor !! Beterschap.
Tine heeft knap wedstrijd gereden met 3 paarden. Pff vind 2 al een gedoe. Gefeliciteerd met je punten !!!
Tallechie heb je filmpje bekeken. Vind het er niet zo fijn uitzien.
Janouk lekker weggeweest en heerlijk gereden.
Lottex lekker gereden en een vieze pony.
Nog leuke foto's gezien van mick. Ook op facebook!!

Nou ik heb vandaag lekker met Ferro en Robijn in tandem gereden. Was alweer een dik jaar geleden. Zelf langs een paar tractoren met karren en
een berg wandelaars en fietsers. Was wel 1 automobilist die van voren kwam en met 50-60 gewoon voorbij kwam scheuren 8)7 dat snap ik
dan niet.

Afbeelding
Vooraanzicht

Afbeelding
Achteraanzicht

Afbeelding
Vanaf de kar.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:40

Stoer dat tandem hoor!

Ik las over een wp die binnen was. gefeliciteerd!

Ook las ik over een paard met blessure :(:)

En leuke foto's en filmpje gezien!

Mijn filmpje komt er zo aan :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:43

**komt binnenrollen**

Wat goed van je Tine van alle paarden/pony maar wat prachtig dat Rembrand nu officieel ZZ is zeg, wat een mega prestatie! Kan me goed voorstellen dat je even een traantje moest wegslikken. Biancocoo wat een lief puppy <3 ze zijn zo lief als ze klein zijn hahaha. Lottex heeft een pony die houdt van water rond het vriespunt, gek beest :+ Happytime meets Janouk en wat een heerlijk weer, wel koud natuurlijk maar mooi wel droog, da's genieten. Frensie ziekjes .... :(:) Akshay heeft vast op Indy gezeten, heb ik het goed geraden :P En Crazymel nog trots nou meid dat ben ik ook op jullie +:)+ Maisie wat leuk dat je weer tandem hebt gereden, ik vind de billen van Ferro zo heerlijk :)

Hier 'de' verhuisdag pfffff wat een werk en gedoetje :7 Bente voordat ik wegging even wat gewandeld, moest toch checken of dat lijf wel fit was na gisteren nou ze was zeer fit en voorwaarts en totaal niet stijf 8-) je zag we laan haar dat ze wat ingevallen was.... hoop dat ze snel weer op goed gewicht is want verhuizing is natuurlijk ook vet stressen...., vervoer ging prima, vond het best wel eng hele stuk van Breda naar Rotterdam met paard op de trailer en ik dus in mijn eentje, maar heb het eigenlijk vroeger zo vaak gedaan, vond dat ik het nu ook maar moest durven. En Bente was erg braaf. Ze heeft vandaag in de paddock gestaan en we hebben gewandeld. Ze was is heel hinnekerig :(:) en onrustig maar ja... is ook geen wonder natuurlijk.

En het goede nieuws is dat er een pony was verkocht dus er is plaats voor Blondie *\o/* volgend weekend of het weekend erop kan ze mee :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:53

Wat fijn VHU!!!! :oo Echt top! Ik wil heel gauw keertje komen kijken :o O:)
En je kunt inderdaad behoorlijk goed raden :')

@tine; wauw! En dat terwijl je zo'n heerlijke vakantievoorbereiding had? ;)

@maisie; gaaf stel zo!! :)
Hier komt het gros van de auto's met 60 volop voorbij knallen, van voor, van achter, maakt niet uit :=

Hondjes uitgelaten.. Nu de afwas en m'n eigen eten nog :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:56

Fijn dat er voor de ander ook plek is VHU.

Ik heb vanmiddag al warm gegeten. Heb er een hekel aan maar was bij mn schoonouders...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:57

Vind het wel heel stoer van je Aks 8-)
En het lijkt me super leuk als je eens richting Rotterdam zou willen komen :j
ben nu wel heel snel weg uit het Brabantse ... -O-
ik ga dat wel missen hoor, maar daar wil ik niet teveel aan denken.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:02

maaike je bent altijd bij ons welkom voor een rondje brabants bos! fijn dat verhuizing goed ding!!

aks is stoer!! :D kleine indy temmen!!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:04

Komen hier ook mensen uit Drenthe weg? Haha, lees hier en daar plaatsen waarvan ik denk, wtf ligt dat :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:08

Ik woon op de grens van Drenthe en Groningen.