Ik heb hier inmiddels weer nieuwe internetproblemen, dus het blijft momenteel bij snel bijlezen, wat gezelligs bij schrijven, en dan hopen dat internet zo lang mogelijk in tact blijft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nee hoor ik ga echt niet ook nog een keer 's avonds naar Breda op en neerCitaat:samen 1 avond per week gaan dan?
Frensie schreef:Bicci ik ga vaak gewoon in mijn eentje zwemmen. Heb donderdag 750 meter gezwommen. Was lekker.
Hier de beloofde foto, gemaakt door Kynofocus, vorig jaar rond deze tijd.
Hij hangt op canvas aan de muur, vrij groot formaat, is echt een mooie eye catcher!
Ben nu even aan het koken, stoofpeertjes, rosti en stukje vlees. Dus hou het even kort.
Biancacoo schreef:over doorzettingsvermogen..ik moet nog steeds 10 kg afvallen..maar het lukt echt niet, ik ben een stress en emotie eter....en stress heb ik momenteel te veel...dus....neem ik me voor niets meer te eten wat slecht is of waar suiker in zit, en een moment later eet ik weer iets wat niet goed voor me is....domme doos denk ik dan !!
tine10 schreef:Biancacoo schreef:over doorzettingsvermogen..ik moet nog steeds 10 kg afvallen..maar het lukt echt niet, ik ben een stress en emotie eter....en stress heb ik momenteel te veel...dus....neem ik me voor niets meer te eten wat slecht is of waar suiker in zit, en een moment later eet ik weer iets wat niet goed voor me is....domme doos denk ik dan !!
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar
kiss schreef:@lanouska: nog steeds ziek, luisteren naar je mannetje, en lekker naar je bedje!