[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:35

Lekker kwartiertje alles bijgelezen :D ! Ben slecht in reproduceren, maar het was weer interessant en vermakelijk :j .
Ik heb hier inmiddels weer nieuwe internetproblemen, dus het blijft momenteel bij snel bijlezen, wat gezelligs bij schrijven, en dan hopen dat internet zo lang mogelijk in tact blijft :O .

IngridM

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:52

Prachtig Frensie !!!

Zwemmen in je uppie jahoor ! Ga morgen weer :-)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:56

dan ook voor jou respect ingrid :))
ik ben een super doos hoor...
geen doorzettingsvermogen dan...hihi

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:08

Ik ga ook in mijn uppie zwemmen hoor. Waarom niet? Ga ook in mijn uppie naar het theaterof zo.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:10

**voelt zich steeds doziger worden**

:o :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:10

Citaat:
samen 1 avond per week gaan dan?
nee hoor ik ga echt niet ook nog een keer 's avonds naar Breda op en neer :+ en vind 1x per week met zoon/manlief meer dan genoeg.... sorry Y;( misschien wil Naaltje wel?

Vandaag reed mijn instructeur dus met het 4-span en dan met vrijwel nieuw voorspan (een nieuwe pony ertussen en de ander van nog maar paar keer meegeweest) zomaar weer 2e vind dat toch wel weer erg knap _/-\o_

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:29

zo vhu, dat is ook knap met een nieuw gevormd 4-span...
Super..
Lanouska...hoe is het met je.....gaat ie nog een beetje met je zere oren ???
Zwemmen...tja....dat kan ik dus weer niet echt goed, heb al snel het idee te verzuipen....
Bicci...ikke ook doos...ga ook niet snel dat soort dingen doen..veel te bang dat ik uitgelachen word e.d. vreselijk.. :o :o
over doorzettingsvermogen..ik moet nog steeds 10 kg afvallen..maar het lukt echt niet, ik ben een stress en emotie eter....en stress heb ik momenteel te veel...dus....neem ik me voor niets meer te eten wat slecht is of waar suiker in zit, en een moment later eet ik weer iets wat niet goed voor me is....domme doos denk ik dan !! }:0

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:32

Bianca, heb je zin in een HCA sulky meeting ? :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:33

Frensie schreef:
Bicci ik ga vaak gewoon in mijn eentje zwemmen. Heb donderdag 750 meter gezwommen. Was lekker.

Hier de beloofde foto, gemaakt door Kynofocus, vorig jaar rond deze tijd.
Afbeelding

Hij hangt op canvas aan de muur, vrij groot formaat, is echt een mooie eye catcher!

Ben nu even aan het koken, stoofpeertjes, rosti en stukje vlees. Dus hou het even kort.

WAUW!!!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:44

Ik heb een 10- baden kaart. Ik ga wanneer ik kan en wanneer ik zin heb. Ik ga wel alleen als ik ga.

Ik ga avondje bankhangen, beetje koppijn en een erg drukke week voor de boeg.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:52

lees veel over zwemmen... heb ik ook tijdje gedaan toen ik nog paar honderd meter verder dan Bic woonde (in zelfde zwembad hahaha :D ), maar is altijd zo'n gedoe met je haar enzo en op beperkte tijden dat je baantjes mag zwemmen in zwembad, met huidige werk geen beginnen aan (met Mickey d'r bij)

ff dit met jullie delen:

hoe gaaf zijn deze

:~

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:55

@Prinsjeh, ze zijn écht <3 , ik wil dan ook graag die lengte benen erbij kopen :7 ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:58

Biancacoo schreef:
over doorzettingsvermogen..ik moet nog steeds 10 kg afvallen..maar het lukt echt niet, ik ben een stress en emotie eter....en stress heb ik momenteel te veel...dus....neem ik me voor niets meer te eten wat slecht is of waar suiker in zit, en een moment later eet ik weer iets wat niet goed voor me is....domme doos denk ik dan !! }:0

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:58

hihi... die benen bestel ik dan ook in lengte- en breedtemaat Ollie :D _O- hahahaaha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:01

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll herkenbaar :))

ivm laarsjes, ik ga voor coyboy-boots :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:09

wow wat een mooie laarzen zeg!

zwemmen vind ik vreselijk... :+
ik sport buiten de paarden niet, ik fiets of loop naar stal, ik mest uit, wandel met de hond, en dan is de dag wel aardig om... 8-)

prachtige foto frensie!

ik zal zo mijn HF foto's van Fifi even opzoeken!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:28

tine10 schreef:
Biancacoo schreef:

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar :o

Hier nog zo een :o :Y)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:34

Wat raar, daar heb ik echt nog nooooooooooooit van gehoord :Y) :Y) :Y)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:35

Ik vind de laarzen niet mooi, niet mijn smaak. Ik ben meer van het simpel houden.

Ik ben gewend om heel veel dingen alleen te doen. Manlief is drukdrukdruk dus als ik op hem moet wachten... dan kan ik niks doen. Maar ook met paard doe ik heel veel dingen alleen. Ga gerust op een ochtend met de trailer naar de hei ofzo en lekker rijden. Doe gewoon heel veel dingen alleen.

Hier moet er ook 10 kilo vanaf. Was in december eindelijk begonnen met afvallen dankzij de revalidatie, en toen ging ik in januari een paar weken op kantoor werken en veel minder bewegen... zit het er weer aan!!! Dus nu ik niet meer op kantoor hoef de hele week, beweging weer aan het opbouwen. Elke dag met de honden wandelen, proberen 1x per week te zwemmen en op de fiets naar stal of winkels. En ook weer meer rijden, maar ik vind mezelf eigenlijk iets te zwaar voor Gwin nu. Merk aan Gwin niks hoor, die springt nog vrolijk over de weg met mij erop ;) maar voor het plaatje is het niet fraai.

Zit er aan te denken om rolschaatsen te kopen. Heb helaas zwakke enkels, maar die kan ik vast trainen en sterker maken. Is met paardrijden ook prettiger, want verlicht zitten hou ik niet lang vol door mijn enkels.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 21:37

@ bianca hier gaat het wel aardig zit zwaar onder de pijnstillers en heb het idee dat het zonder neusspray beter gaat als met -:(- .. heb ook gewoon 2 mutsen over mekaar op ~~}>
vanmiddag house warming gehad van harm we hebben hem 3 foto's van het 4 span cadeau gedaan was ie blij mee.
ga lekker op tijd naar bed (moet van harry) en morgen om 6 uur gaat de wekker weer moet om 7 uur beginnen met werken

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:06

@ollie: ik hoop dat je lekker geslapen hebt! :D

@janouk: leuk dat je zaterdag komt helpen, ik ga ook om weer even wat vertrouwen te krijgen, we hadden vandaag een indoor bij fam de Ronde, maar die ging niet door, dus heb ik nog niet kunnen oefenen. Dat ga ik dus volgende week doen. Nou mijn naam heb je al gevonden! Wat is jouw echte naam?
Mijn wagen is nagekeken, maar mankeert niks, mijn bomen waren verbogen, maar die zijn nu weer goed. Ik zit wat hoog op deze wagen, en dan een scherpe bocht en pink die aantrekt, en dan gaat het zo snel := . Ik heb ook een tweespan wagen, die is iets lager en zwaarder, hebben we een lamoen aan gezet, en daar rijd ik nu mee.
Dat gaat in ieder geval beter, dus zaterdag kijken of ik normaal door alles heen kom! ;)
Wij komen vrijdagavond verkennen.

@frensie: ja apart zijn ze zeker de amish, maar ze houden het simpel, en daardoor leven ze waarschijnlijk wel rustiger dan wij.
En vandaag lekker niks gedaan, is dat ook gelukt? Dus War Horse wel een keer zien! :)
Dat is een gave foto! Super!
@ollie: is dat janouk? Wat grappig, je zit gezellig met elkaar live en hier op bokt te kletsen en weet niet dat dit dezelfde persoon is!

@tine10: vind het wel een mooi paard, en wat een gezeur over dat scheren, wel leuk dat je toch nog positief commentaar krijg! +:)+
Meelezers heb je altijd, ik was er altijd één! :o

@tallechie: lekker aan de hutspot, leuk is dat dat je zulke prijzen krijg. Van de zomer in hellendoorn kregen we een vleespakket en groentepakket was ook heel leuk!
Lief zo’n kleintje, die gaat nu de wereld ontdekken. :):)
Leuk dat de jury zo’n positieve opmerking maakt!
Ja sommige paarden worden wat druk van een indoor, maar ligt ook aan jezelf, je kan er ook rustig door heen rijden, zonder hem gek te maken. Ik herken je gedrag, moet eigenlijk de boekhouding doen, maar dit is leuker. B-)

@happytime: lekker veel geschaatst! +:)+

@tine10: gaat lekker slapen, dat moet je inderdaad bijhouden! :Z

@prinsjeh: mooie samenvatting! Gaat lekker War Horse kijken! Wij willen ook een andere wagen een zware, ben benieuwd waar jullie op uit komen. Wij hebben ook nog geen idee.
Die laarzen zijn echt schitterend, maar zelfde probleempje als Ollie! :D

@bicci: lekker wezen schaatsen, dwz je man en jij filmen! En nu lekker trailers kijken!
Op zoek naar een 1,5 paards!
Met vhu zwemmen, is wel gezellig! Kunnen jullie bokken onder het zwemmen! 8-)
Is een doosje!

@ipsilonka: heb je les van Paul versluis? Doe hem maar de groeten (ik heet in het echt Marianne Wolters) hij komt ook van hier uit vierpolders. Ik heb les van hem gehad tijden niveau 4, fijne man. Heb je enig idee hoe het komt dat Det zich zo misdraagt?

@ingridm: ja komt helemaal goed, maar heb tijd nodig, en die heb ik niet! Gelukkig gaat het met jou ook al weer wat beter. Is toch altijd vervelend van die breuken en kneuzingen!
Ook zo’n enthousiaste zwemmer! +:)+

@biancacoo: lekker cakejes bakken! En lekker schaatsen uitstellen! :')
Hier nog zo’n “dikkertje” moet nodig afvallen, maar door mijn frustraties snoep ik meer, en doe ik minder omdat dat nog niet gaat! Hoe frustrerend allemaal (zit nu ook met een glaasje wijn en bakje chips) 8)7

@vhu: is koppelaar aan het worden! :+:
Ik rij ook met E-pony’s dan kijken ze in het begin ook raar als je start bij de paarden (mennen), maar ze zijn er nu aan gewend en het gaat ook goed. Kom ik volgend jaar met een bruine van 1.75 herkennen ze me niet eens (ik rijd alleen maar met bont)
En een keuring is ook jurysport, je weet nooit wat ze willen zien. Is soms best lastig.
Knap hoor met zo’n nieuw span gewoon rijden en 2e worden. +:)+

@gem: heb je soms kpn! Die lag er ook uit, vanwege de problemen daar. _-:(

@lanouska: nog steeds ziek, luisteren naar je mannetje, en lekker naar je bedje! :Z

Wat betreft hardlopen, ik wil graag!, maar nu kan ik niet met mijn zere voet, heel vervelend! :n
Zwemmen vind ik wel leuk, ik zit nu op “therapeutisch” zwemmen, wordt ik geholpen door van die oudere (80+) mannen, is echt afzien, zij zwemmen en lopen harder door dat water dan ik! :( Wil wel in warm water zwemmen, ik heb het snel koud, en met dit weer al helemaal. :brr:

Vanochtend waren mijn verzorgmeiden er, hebben lekker gereden op alle paardjes, behalve pink, die is niet leuk voor een ander ohz. Toen zij klaar waren wilde ik gaan rijden ging het sneeuwen. Nu is het weer glad hier, mijn mannetje werd opgeroepen om te gaan strooien.
Vanaf morgen 2 weken 2 stagiaires hier. Lieve meiden maar moeten nog een hoop leren :j . Gaan morgen lekker de winkel schoon maken en alles tellen. Morgenavond weer naar cursus B-) , dus denk niet dat ik hier morgen ben.
Ga ook lekker naar mijn bedje! :wave:

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 07:26

kiss schreef:
@lanouska: nog steeds ziek, luisteren naar je mannetje, en lekker naar je bedje! :Z

uh misverstand haha harry is niet mijn mannetje maar gewoon mijn koetsier waar ik bij groom. hij is al een heel aantal jaar getrouwd en heeft 2 kinderen. maar hij is wel bezorgd om me, zeker nu ik zo met me oren zit.

goedemorgen overegens

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:30

Kiss: wat een mooie samenvatting weer en ik sluit me daarbij aan (is makkelijker op schermpje van mobieltje ;-) ) En die laarzen i.c.m. mijn benen gaat ook nooit lukken :n Maar vond ze zo mooi :D Net als de rijbroeken van animo, maar pas ik helaas ook niet...

Lanouska: haahhaa, je mannetje :D Een beetje dan :+ En hoe gaat t nu met je???

Wij zijn gisteren naar War Horse geweest; wat een enorme K-film zeg... Vond het helemaal niks, begin was aardig, vooral de Ierse plattelandssetting, maar vanaf dat de "war" begon, was het een slap verhaaltje vond ik met overmatig veel herrie en dooien...
Maar vriendlief vond film wel "aardig"...
Straks met dinnetje naar stal en lekker ohz rijden binnen /3

Fijne dag allemaal en Kiss, succes met stagiaires

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 08:45

Goedemorgen,

Zag een heel mooie samenvatting van Kiss.
De laarzen zijn ook niet mijn smaak. Ik hou heel saai gewoon toch het meest van simpel zwart.

Kwam er gisteravond achter dat ik voor komende donderdag kaarten heb voor theater, dus moet helaas mijn menles met Amerigo afzeggen. Maar ja, theater is ook leuk natuurlijk.

Manlief is gisteravond al van huis gegaan, ivm de ijzelvoorspellingen. Wel ongezellig, maar veel veiliger.
Ben ook benieuwd of ik vanavond wel naar les kan. Even afwachten. Ga zo met de andere 2 lekker mennen thuis.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 09:27

Goedemorgen allemaal!
Mooie samenvatting Kiss!!! Ben je wel evenjes mee bezig geweest denk ik?

Dagje niksen is goed gelukt gisteren! Wel even op stal geweest om te mesten en water te geven en flinke wandeling met de honden gemaakt.

Wilde eigenlijk zwemmen vanochtend, maar het zwembad is een 20 minuten auto rijden over een weg waar je 80 mag, die niet heel breed is en met heel veel bomen langs de weg. Dat ga ik dus niet doen nu het plaatselijk heel glad is. Ga donderdag wel zwemmen. Net op de Wii fit actief geweest.

Fijne dag allemaal en voorzichtig op de weg!!!