[AR] SGMW 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zera

Re: SGMW 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 08:58

O super hafjelinger :-). Ben ook extra komen kijken naar je :-). je reed echt

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:20

Dankjewel Rhine en Zera! :) Leuk dat je er was Zera :j tot volgend jaar!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 08:54

Oeps. Moest nog super achter haha.

Volgend jaar ben ik zeker van de partij :-).

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:40

zo caravan is weer ingepakt, zometeen de pony's lekker wassen en dan morgenvroeg nog wat boodschappen halen en we gaan weer op reis naar varsseveld! Hoop dat het weer een beetje wil meewerken morgen, vandaag viel het ook wel mee (hier dan, zag op buienradar dat het niet overal droog is gebleven).

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:39

@ sumic, zoals het er nu uit ziet moet het goed komen van 't weekend! Gelukkig niet zo bloedheet als vorig jaar (hopen we dan..) :D
Wij gaan zo die kant op de vaardigheid lopen en dan inderdaad ook pony's wassen. Alvast een goede wedstrijd gewenst :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:56

Wie weet er welke fotograaf foto's heeft gemaakt in Heijenrath?

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:10

bijzonder weekend beleefd in Varsseveld

Slechte dressuur gereden. Ging voor geen kant. Een jurylid had het bij het goede eind. Kreeg van haar 3en en 4en voor bepaalde onderdelen. Helemaal mee eens. Daarintegen erg vreemd dat ik van het andere jurylid voor dezelfde onderdelen twee keer een 7 en een 6 kreeg. Volgens mij zat die mevrouw naar de combinatie in de andere ring te kijken !

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:31

Dat is zeker apart, Patrick. Was denk ik heel erg onder de indruk van je mooie hengst. :D Gefeliciteerd met je 2de plek!

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:52

een bijzonder weekend is ook wel een goede benaming voor ons weekend. Ik was zelf heel erg tevreden over onze dressuur. er waren een heleboel aandachtspunten nog, maar de vorige keren was het steeds erg rommelig, 1 pony liep dan te diep de ander liep met een lange nek en ik reed de figuren niet netjes. Nu had ik ze beide op gelijke hoogte, meestal de goede stelling en geen grove fouten behalve de staponderdelen. de onvoldoende die ik daarvoor heb gekregen zijn terecht. maar ik had echt hele slechte punten gekregen van beide juryleden. mmm toch de film maar eens goed terug kijken hoe het plaatje er van de zijkant uitzag. voor de middedraf wel een 8 gekregen, gelukkig toch nog iets wat we wel kunnen ;) Vaardigheid 2 ballen gereden en vandaag de marathon. mm die liep ook niet helemaal lekker. Hindernis 1, 3 en 4 gingen wel goed. maar hindernis 2 (boshindernis) vielen ze door de bocht waardoor de wagen een boom raakte, vervolgens waren ze niet te sturen doordat het tempo terug viel en de stelling ver te zoeken was (Lees;als een banaan door de bocht maar dan de verkeerde kant op gebogen, best knap en dat met zijn 2en!) in hindernis 5 gleed pride onderuit en daar was ik en ook beide ponies nogal van onder de indruk, dus heel rustig verder gereden. ponies durfde niet meer te lopen zo glad was het geworden, maar daar had iedereen last van. Toch nog heel leuk afgesloten met een 2de plek en met een mooie beker naar huis gegaan. Op naar Geldrop.

Patrick gefeliciteerd met je 2e plek! ik heb je niet zien rijden, maar wel je vrachtwagen zien staan ;)

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 23:53

ArroNnie schreef:
@ sumic, zoals het er nu uit ziet moet het goed komen van 't weekend! Gelukkig niet zo bloedheet als vorig jaar (hopen we dan..) :D
Wij gaan zo die kant op de vaardigheid lopen en dan inderdaad ook pony's wassen. Alvast een goede wedstrijd gewenst :)

hoe is het met jullie gegaan?
die hitte is alweer 2 jaar geleden, maar gisteren leek het er toch verdacht veel op ;)

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:24

toch maar weer eens in de pen klimmen en een ingezonden brief sturen . . . . .

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:00

Naar wat? Heb ik ergens overheen gelezen? :)

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:12

paardekrant, mensport, knhs

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 13:09

Je denkt dat ze daarvan onder de indruk zijn?

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:35

sumic schreef:
ArroNnie schreef:

hoe is het met jullie gegaan?
die hitte is alweer 2 jaar geleden, maar gisteren leek het er toch verdacht veel op ;)

Oh, haha, sorry.. dan was het twee jaar geleden.. :o
Ja bij ons eigenlijk erg goed! Nieuwe pony in het span en dat liep super.. vaardigheid foutloos, stonden zaterdag tweede. Zondag de marathon gewonnen maar helaas met éééééén puntje verschil toch nog tweede geworden, met nederlands kampioene boven ons. Jammer, maar zeker tevreden. voor het eerst sinds lange tijd weer met +3 naar huis, in plaats van -2. :D
Jij gefeliciteerd met je tweede plaats :) Netjes!
Wat was het een zeikweer zondag! Bah wat zonde. Wij hadden nog vrij veel geluk, reden net het uitstaptraject toen het begon te regenen. Jij nog wel hindernissen gereden in de regen? Hindernis 5 en 6 waren inderdaad écht spiegelglad na de eerste buitjes al!

Nijbro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 23:10

die grond bij h5 en h6 is vaak glad, ongeacht het weer.
Mijn paard gleed vorig jaar daar ook uit en toen was er geen regen.

Hoe vonden jullie voor de rest de organisatie???

Eventuele opmerkingen kan ik wel doorgeven aan de organisatie

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:38

Hmm, de organisatie viel voor ons dit jaar mee geloof ik. Heb wel wat puntjes gehoord, maar die waren meer vanuit de hindernisrechters. Wij hebben een prima wedstrijd gehad! :)

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:04

tot 2x toe veranderen van tijdstip prijsuitreiking is niet handig, verkeerde startlijsten bij start A traject, te laat beginnen van de vaardigheid omdat papieren er niet waren, erg klein losrijterrein voor de vaardigheid, programma boekje waarin hindernissen staan die totaal niet kloppen.

Kortom nog wel wat aandachtspuntjes voordat het 30 jarig jubileum van in 't Tuug gevierd kan worden. En een beetje aankleding van zowel de vaardigheid als de hindernissen kan ook geen kwaad.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 08:04

Terwijl Leek dit jaar gewoon erg goed was, goede organisatie, nieuwe mensen met hart voor de sport..
Goede TA en hoofdjury...
Startlijsten werden zeker in de vaardigheid nauwkeurig aangehouden...echt complimenten waard

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:41

inderdaar leek was ERG goed georganiseerd, alles mooi centraal op 1 plek inplaats van alles uit mekaar getrokken wat voorgaande jaren gebeurde..

@ echwel ik moest me zaterdag avond toch even verandwoorden waar ik geweest was :j ... me vriendjes miste me toch :j

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 06:04

Je zat gewoon netjes braaf bij mij te kletsen hoor. geen gekke dingen....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 07:58

Bedankt voor de complimenten. De bedoeling is dat we het volgend jaar weer op dezelfde manier gaan doen. Hopelijk dan ook op de zondag mooi weer.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:03

Nou als het lukt zullen wij er dan ook weer zijn, moet zeggen dat we op een goede plek zaten dat is bij ons nog wel eens anders, worden we weggeduwt in een keetje achteraf

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:43

patrick76 schreef:
toch maar weer eens in de pen klimmen en een ingezonden brief sturen . . . . .

Ik heb je stukje gelezen, netjes geschreven en o zo waar. Ik ben benieuwd of je reacties krijgt. Of er een oplossing voor te vinden is? dat weet ik niet, het blijven ook allemaal mensen natuurlijk met verschillende meningen, maar fouten in een onderdeel moeten ze op zijn minst allemaal kunnen zien. betreffende juryleden zijn in ieder geval weer even wakker geschud!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:03

Waar heb je iets gelezen dan? Als ik vragen mag? :)

Nog mensen naar Lonneker volgende week?