ik moet alleen geen dikkere kont krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fenny schreef:vanavond even gement, leuk!!
ik moet alleen geen dikkere kont krijgenpast maar net, haha. De bok ga ik nog even mee bezig, wil hem toch wat hoger hebben, kan ik mn benen ook wat beter kwijt
Dennis schreef:Ik vond die van Jelleee juist erg fijn zitten (maar met m'n 160 en nog geen 45 kg schuif ik normaal alle kanten op).
Fenny schreef:Je kunt altijd mailen/bellen of je hem zelf op kunt halen, maar zou dat uit kunnen? Ze brengen hem vanuit Polen voor €200,-. Als je zelf naar Polen moet rijden en weer terug, hoeveel ben je dan kwijt voor brandstof + de tijd?
Manda schreef:Ik dacht ook dat ik heel smal was, totdat ik een keer vast zat met mijn kont en heupen op zo'n hobbelpaard die op zijn railtje heen en weer hobbelt bij sprookjesland, kindjes onder 4 mochten daar niet zonder begeleiding op en ik dacht dat ik meerdere ouders zag meegaan, maar kennelijk had ik mijn kont te ver in het zadel gestoken ofzo
Manda schreef:Mijn zwager werkt als automonteur in een garage en er is iemand daar die regelmatig naar polen rijd voor onderdelen ofzo, die kan als het goed is mijn wagentje tegen benzinekosten oppikken op de terugwegdus dat zal wel schelen in kosten dan!