Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Evelli, dat klopt.
Ik had een Rephartox merrie staan, namelijk Caru. Ze is nu niet meer in mijn eigendom. Maar zie haar nog veel.
Ik hecht wel wat waarde aan papier. Misschien mede omdat mijn merrie tot nog toe alleen maar 1e premies heeft behaald.
En ik dus ook goed met haar kan fokken. Daarnaast vind ik het leuk om die lijnen uit te zoeken.
Evelli schreef:ik heb zaterdag net mijn eerste les gehaddus heb nog tot half juli om het te leren
Vond het zo voor de eerste keer wat veel met zweep erbij, dus die hebben we maar aan de kant gezet. Eerst maar eens de leidsels goed vast houden enzo, dan de rest erbij
stef schreef:1 hand wil bij mij ook nog niet hoor, ja, op het rechte stuk
Krijgen jullie ook altijd zo'n kramp in je zweephand? Kan af en toe echt amper nog die zweep vast houden
Evelli schreef:dus er is nog hoop voor me dat ik het ga leren?
Wel gaaf hoor, zoon grote fries voor de kar
zal straks wel wennen zijn met dat ukkie van mij
bontlover schreef:Het achenbach is inderdaad knap lastig. Vrijwel altijd rijd ik in dressuur houding thuis. Op school mennen we ook, en daar doe ik het wel in achenbach en dat gaat steeds beter. Maar thuis lukt het nog niet echt me die minis van mij. Maar we blijven oefenen
Jullie zijn wel hard gegaan zeg.
Maar ik ben nu naar stal! Dagg
Evelli schreef:Oow dus aan het einde van dit topicheb ik het vast wel onder de knie
Evelli schreef:hmmmn 6 weken? nou ja dan moet ik het inmiddels wel al een beetje onder de knie hebben hoor. Voorlopige afrijddatum is 12 juli
Evelli schreef:hmmmmn we zien het vanzelf he
Heb er al helemaal zin in om straks met mijn ukkie op pad te gaan
lijkt me heerlijk met dit weer, lekker rondje om![]()